نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی کنفرانس E3 اسکوئر انیکس

همانطور که حتماً مطلع هستید، امسال شرکت اسکوئر انیکس کنفرانس اختصاصی خود را در نمایشگاه E3 خواهد داشت. آن‌ها در تیزری که در همین رابطه منتشر کردند، خبر از معرفی شش بازی جدید و چند سوپرایز می‌دهند. با مشاهده‌ی این ویدیو همراه زومجی باشید.

بازی‌هایی که در کنفرانس اسکوئر انیکس بیشتر از آن‌ها خواهیم دید، شامل Final Fantasy XIV: Heavensward ،Dragon Quest Heroes و Life is Strange خواهد بود. بازی‌های مورد انتظار Just Cause 3 و Deus Ex: Mankind Divided قطعاً در این کنفرانس حضور دارند و اطلاعات بیشتری راجع به آن‌ها کسب خواهیم کرد.

اسکوئر انیکس در این تیزر به بازی‌های دیگری نیز اشاره می‌کند اما نام آن‌ها سانسور شده و صدای بوق شنیده می‌شود. احتمال می‌شود که چند مورد از این شش معرفی جدید، بازی‌های معرفی‌شده‌ای باشند که غیر از ژاپن به بازارهای جهانی هم عرضه می‌شوند، بازی Star Ocean 5 مثال خوبی در این زمینه است. اگر خوشبین باشیم امکان معرفی بازی‌هایی مانند Kingdom Hearts 3 هم وجود خواهد داشت که در آن صورت، یک سوپرایز واقعی خواهیم دید.

همچنین افکت‌های صوتی این تیزر بازی کلاسیک Chrono Tigger را یادآوری می‌کند، بازی‌ای که در سال ۱۹۹۵ توسط اسکوئر (که حالا با نام اسکوئر انیکس شناخته می‌شود) ساخته و برای کنسول‌های نینتندو منتشر شد. آیا امکان دارد این شرکت ژاپنی سری به گذشته‌ها بزند؟

دانلود ویدیو

منبع: Dualshockers

[alert variation="alert-info"]اگر مایل هستید تا از بازی‌های تایید شده نمایشگاه E3 2015 مطلع شوید، مقاله لیست بازی‌های تایید شده برای E3 2015 را از دست ندهید.  [/alert]

[alert variation="alert-warning"]نمایشگاه E3 2015 از ۱۶ تا ۱۸ ژوئن (۲۶ تا ۲۸ خرداد) برگزار خواهد شد. با پوشش کامل و جامع اخبار و حواشی این نمایشگاه، همراه زومجی باشید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده