// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2019 کمتر از دو ساعت خواهد بود

آرون گرینبرگ در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2019 کمتر از دوساعت خواهد بود.

با غیبت سونی در نمایشگاه E3 2019، کنفرانس خبری مایکروسافت را می‌توان مهم‌ترین کنفرانس دانست که گیمرها منتظر برنامه‌های مایکروسافت برای انتهای این نسل و نسل آینده هستند. ازطرفی کاربران خواهان دانستن مدت زمان برگزاری کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2019 بودند که آرون گرینبرگ به‌تازگی این مورد را اعلام کرده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، آرون گرینبرگ، رئیس بخش بازاریابی ایکس باکس، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که کنفرانس خبری مایکروسافت کمتر از دو ساعت خواهد بود. کنفرانس مایکروسافت در سال گذشته یک ساعت و سی و هشت دقیقه بود و احتمال می‌رود در سال جاری هم شاهد مدت زمان مشابهی باشیم. آرون گرینبرگ دراین‌باره می‌گوید:

مدت زمان کنفرانس ما کمتر از دو ساعت است. تیم ما در کنار هم جمع شده‌اند تا یک برنامه با کیفیت را نشان دهند. برای نمایش این موارد با هواداران و دیدن عکس‌العمل‌شان هیجان‌زده هستیم.

جدا از نمایش بازی‌های استودیوهای Third Party، مایکروسافت قرار است ۱۴ بازی انحصاری از استودیوهای داخلی خود را به‌نمایش بگذارد که از میان آن‌ها می‌توان‌ به Gears 5 و Halo: Infinite اشاره کرد. همچنین انتظار می‌رود که مایکروسافت اطلاعاتی از کنسول‌های نسل آینده خود هم منتشر کند. کاربران زومجی با مراجعه به‌مقاله «چه انتظاراتی از کنفرانس مایکروسافت داریم؟» می‌توانند اطلاعات کاملی را از احتمالات و انتظارات کنفرانس خبری مایکروسافت کسب کنند.

مایکروسافت کنفرانس خبری خود را در روز ۲۰ خرداد ماه و ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران برگزار می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده