// جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

شخصیت Death Note در بازی Jump Force قابل بازی نخواهد بود [E3 2018]

کوجی ناکاجیما اعلام کرده است که شخصیت Death Note بازی Jump Force قابل بازی نخواهد بود اما در داستان بازی تاثیر گذار است.

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در آستانه نمایشگاه E3 2018 بود که ویدیو سینمایی جذابی از بازی Jump Force منتشر شد. اثری که در آن شاهد حضور شخصیت‌های دنیای انیمه نظیر انیمه ناروتو، دراگون بال و وان پیس بودیم. در این میان نکته‌ی جالبی وجود داشت و آن هم رونمایی از شخصیت منفی انیمه دفترچه مرگ (Death Note) بود. در این میان برای عده‌ای سوال شده است که آیا در جریان گیم‌پلی بازی می‌توان کنترل شخصیت‌های دث نوت را برعهده گرفت یا نه.

باتوجه به اخبار بازی منتشر شده، در نمایشگاه E3 2018 کوجی ناکاجیما، تهیه کننده بازی Jump Force، مصاحبه‌ای انجام داده است و اعلام کرد که بازیکنان قادر به کنترل شخصیت‌های Death Note نیستند، اما این شخصیت‌ها در داستان بازی تاثیر گذار خواهند بود. ناکاجیما در این باره می‌گوید:

این بازی [Jump Force] دارای یک بخش داستانی است که موقعیت خاصی را روایت می‌کند و این دقیقا جایی است که شخصیت‌های Death Note وارد می‌شوند تا داستان را تکمیل کنند. از این‌رو این شخصیت‌ها برای بازی کردن در یک اثر مبارزه‌ای، طراحی نشده‌اند.

متاسفانه کوجی ناکاجیما اطلاعات بیشتری را از دنیای این بازی منتشر نکرد اما در گذشته و در جریان منتشر شدن ویدیو گیم‌پلی بازی، اعلام کرده بود که در شماره بعدی مجله Shonen Jump، شاهد منتشر شدن اطلاعات بیشتری از دنیای بازی Jump Force خواهیم بود. از طرفی مشخص شده که لایت یاگامی شخصیتی نیست که آزادانه هرکاری که بخواهد انجام دهد و شاهد محدودیت‌هایی هستیم که توسط ریوک روی وی اعلام شده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده