// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

نبرد ناروتو، لوفی و گوکو در ویدیوی گیم پلی بازی Jump Force در E3 2018

باندای نامکو در جریان E3 2018، ویدیوهای گیم پلی جدیدی را از بازی مبارزه‌ای Jump Force منتشر کرد.

مایکروسافت امسال با دستی پر و البته حمایت استودیوها و کمپانی‌های مطرح صنعت بازی‌های ویدیویی به E3 2018 آمده بود؛ جایی که در کنار بازی‌هایی AAA انحصاری، چندی از کمپانی‌های ژاپنی نظیر باندای نامکو و Capcom به نمایش بازی‌های خود پرداختند و از جدیدترین آثار خود رونمایی کردند. یکی از بازی‌های رونمایی شده در جریان کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت، Jump Force بود که به ویژه برای عاشقان انیمه و سه مجموعه محبوب ناروتو، وان پیس و درگون بال، اهمیت زیادی داشت.

اکنون باندای نامکو در مجموعه‌ای از ویدیوهای گیم‌پلی هیجان‌انگیز به نمایش مبارزات مختلف بین قهرمان‌های موجود در این بازی پرداخته است. تاکنون می‌دانیم که شخصیت‌هایی از چهار مجموعه ناروتو شیپودن، وان پیس،‌ درگون بال و Death Note در بازی Jump Force حضور خواهند داشت. با توجه به ویدیوهای منتشر شده مبارزات مانند سایر بازی‌های ساخته‌شده از روی انیمه‌ها از جمله مجموعه Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm، در محیطی بزرگ و کاملا سه‌بعدی انجام می‌شود و در نتیجه بازیکنان فضای زیادی را برای انجام حملات ترکیبی یا فرار از دست حریف دارند. بازی به ویژه در زمینه گرافیک چشم‌نواز به نظر می‌رسد و به ویژه با نگاهی به ویدیو شباهت‌هایی را از لحاظ محیط‌ها و کیفیت بافت‌ها میان بازی Jump Force و بازی One Piece: World Seeker شاهد هستیم که قرار است توسط باندای نامکو در سال ۲۰۱۸ منتشر شود.

در بازی Jump Force مانند مجموعه‌ Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm می‌توانید با سه شخصیت وارد میدان نبرد شوید و با توجه به انتخاب خود میان شخصیت‌ها سوییچ کنید. در ویدیوهای منتشر شده شاهد مبارزه شخصیت‌های زورو،‌ مانکی دی‌ لوفی، ناروتو، ساسکه، فریزا، گوکو و شخصیت‌های دیگر با یکدیگر هستیم. بازی Jump Force در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده