// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

تصاویر جدید از بازی Fire Emblem: Three Houses منتشر شد [E3 2018]

پس از معرفی بازی Fire Emblem: Three Houses، کمپانی نینتندو تصاویر جذابی از این بازی منتشر کرد.

در جریان رویداد نینتندو دایرکت کمپانی نینتندو در نمایشگاه E3 2018، بازی Fire Emblem: Three Houses معرفی شد. Three Houses، اولین نسخه از مجموعه Fire Emblem روی نینتندو سوییچ است. حال طبق اخبار بازی منتشر شده، کمپانی نینتندو تصاویر بیشتری از این بازی را منتشر کرد. همچنین در کنار تصاویر جالب بازی، اطلاعات بیشتری از دنیای Three House منتشر شده است. در توضیحات این بازی آمده است:

نسخه جدیدی از مجموعه Fire Emblem با داستان و شخصیت‌هایی جدید برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. داستان بازی Fire Emblem: Three Houses در سرزمین Fódlan، جایی که Church of Seiros در حال آزمایش و تمرین نیرویی بزرگ و مرموزانه‌ای روی سرزمین و مردم است، روایت می‌شود. این بازی نقش آفرینی تاکتیکی با مبارزات نوبتی دارای مکانیزم‌های مبارزه‌ای جدید است و می‌توانید از نیروهای مختلف در طول مبارزات خود استفاده کنید.

درادامه نیز می‌توانید بخشی از ویژگی‌های بازی Fire Emblem: Three Houses را مشاهده کنید.

  • یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی نوبتی که تاکتیک‌های مبارزه‌ای جدیدی در دسترس کاربران خود قرار خواهد داد. حال زمانی که یکی از نیروهای نبرد را حرکت می‌دهید، سایر تشکیلات شما نیز به‌حرکت در می‌آیند تا نقش یک پشتیبان را ایفا کنند.
  • دربعضی از بخش‌ها، می‌توانید شخصیت بازی را آزادانه حرکت دهید و با صحبت کردن با سایر شخصیت‌ها، اطلاعات مختلفی کسب کنید.
  • داستان بازی در سرزمین Focilan روایت می‌شود که Church of Seiros در حال آزمایش و تمرین قدرتی بزرگ و مرموزانه‌ای روی سرزمین و مردم است.
  • بازی دارای سه قهرمان به نام‌های دمیتری، کلاود و ایدلگارد است که نقش مهمی در داستان بازی ایفا می‌کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده