// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

جزئیات و اولین تصاویر بازی Devil May Cry 5 منتشر شد [E3 2018]

پس از رونمایی بازی Devil May Cry 5 در کنفرانس مایکروسافت، جزئیات و اولین تصاویر این بازی مورد‌انتظار منتشر شده است.

کنفرانس کمپانی Microsoft (مایکروسافت) در نمایشگاه E3 2018 در بامداد امروز برگزار شد و در جریان آن برخی از استودیو‌ها و کمپانی‌های بزرگ و مطرح حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی از جدید‌ترین محصولات خود رو‌نمایی کردند. بازی‌هایی که از بین آن‌ها می‌توان به Just Cause 4 ،Jump Force ،Gears of War 5 ،Forza Horizon 4 و Halo Infinite اشاره کرد. اما یکی از مهم‌ترین و مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های تازه معرفی در کنفرانس مذکور، جدید‌ترین بازی سری Devil May Cry یعنی بازی Devil May Cry 5 است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی و با به پایان رسیدن کنفرانس کمپانی مایکروسافت، تصاویر و جزئیات تازه‌ای از بازی مذکور منتشر شده است.

در جزئیات رسمی منتشر شده از بازی Devil May Cry 5 چنین آمده است:

بازی جدیدی از این سری اکشن در فصل بهار سال ۲۰۱۹ برای کنسول Playstation 4، کنسول Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. بازی تمامی ویژگی‌های مثبت خود مانند اکشن غنی که مشخصه مجموعه Devil May Cry است و شخصیت‌های افسانه‌ای و اورجینالی که به‌واسطه آن‌ها سری مذکور در بین عموم شناخته می‌شود، دربر خواهد گرفت. هیدکی ایتسونو، کارگردان بازی‌های Devil May Cry 2 ،Devil May Cry 3: Dante's Awakening و Devil May Cry 4 و تیم اصلی سازنده مجموعه، باری دیگر برای ساخت هیجان‌انگیز‌ترین، پیشرفته‌ترین و دیوانه‌وار‌ترین تجربه اکشن نسل فعلی متحد شده‌اند.

از زمانی که اولین دسته از جهنمیان پا روی زمین گذاشتند، سال‌ها می‌گذرد، اما اکنون حمله تازه‌ای از سوی شیاطین آغاز شده است و آخرین امید بشریت سه شکارچی شیاطین هستند که هر یک از آن‌ها روش خاص خود را دارند. این سه شکارچی شیاطین که به‌واسطه سرنوشت و عطش‌شان نسبت به انتقام، متحد شده‌اند، برای بقا لازم است با شیاطین مبارزه کنند.

بازی Devil May Cry 5

لیست ویژگی‌های بازی Devil May Cry 5 به شرح زیر است:

  • بازگشت مجموعه اکشن و افسانه‌ای: سری بازی‌هایی که تا‌کنون ۱۶ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است، در حالی در قالب بازی Devil May Cry 5 بازگشته است که هیدکی ایتسونو کارگردانی آن را بر‌عهده دارد.
  • نبرد بین خیر و شر: هجوم شیاطین به‌واسطه بذر‌های یک «درخت اهریمنی» که در شهر رد گریو ریشه کرد، آغاز شده است. این تهاجم جهنمی توجه نرو، شکارچی شیاطین و متحد دانته را به خود جلب می‌کند. این در حالی است که نرو اصلی‌ترین منبع قدرتش، یعنی دست شیطانی دویل برینگر را از دست داده است. در کنار این اتفاقات، فرزند اسپاردا یعنی دانته همچنان به دنبال انتقام از قاتل مادرش و عامل تباهی برادرش است.
  • اکشن هیجان‌انگیز: بازی Devil May Cry 5 دارای سه شخصیت قابل بازی است که هر یک روش مبارزه خاص خود را برای مبارزه با شیاطین دارند.
  • گرافیک پیشرفته: این بازی که با موتور اختصاصی کمپانی Capcom (کپکام) یعنی موتور RE ساخته شده است، همچنان رویکرد مجموعه Devil May Cry را که فتح قله‌های جدید در بخش گرافیک و در نتیجه طراحی واقع‌گرایانه شخصیت‌ها و نور‌پردازی و افکت‌های محیطی خیره‌کننده است، ادامه می‌دهد.
  • تهاجم شیاطین: در شهر رد گریو که مملو از شیاطین است، وارد نبرد‌های هیجان‌انگیز و حماسی با باس‌ها شوید.
  • شکارچی شیطان: نرو، یکی از پروتا‌گونیست‌های اصلی مجموعه و شکارچی جوان شیاطین که خون اسپاردا در رگ‌هایش جریان دارد، به منظور نبرد با شیطان‌ها وارد شهر رد گریو می‌شود. اون در این راه با اسلحه‌سازی به نام نیکو همراه شده است.

تصاویر بازی Devil May Cry 5 را در زیر مشاهده می‌کنید:

                                 

بازی Devil May Cry 5 در فصل بهار سال ۲۰۱۹ روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. این بازی هم‌اکنون در فروشگاه آمازون قابل پیش‌خرید است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده