نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

تیم شیفر: بازی Brutal Legend 2 یک روز ساخته خواهد شد

تیم شیفر، سازنده بازی Brutal Legend با حضور در نمایشگاه E3 2017 اعلام کرد که دنباله این بازی بالاخره ساخته خواهد شد.

تیم شیفر، کارگردان افسانه‌ای بازی Brutal Legend، طی گفتگویی که در حاشیه مراسم E3 2017 با جک بلک، صداپیشه معروف این بازی داشت، اعلام کرد که بازی Brutal Legend 2 در زمانی مناسب ساخته و منتشر خواهد شد. ظاهرا در هنگام گفتگوی شیفر و بلک یکی از حاضران در سالن با صدای بلند درباره Brutal Legend 2 سوال می‌کند و شیفر هم می‌گوید: «یک روز ما این بازی را خواهیم ساخت.» البته او در ادامه به این موضوع هم اشاره کرد که ساخت Brutal Legend 2 هزینه‌های سنگینی به همراه دارد.

Tim Schafer

اولین شماره از بازی Brutal Legend که در سال ۲۰۰۹ به وسیله الکترونیک آرتز منتشر شد، حدود ۲۵ میلیون دلار هزینه به دنبال داشت. این بازی هنوز هم به عنوان پرفروش‌ترین بازی ساخته‌شده به دست استودیوی دابل فاین شناخته می‌شود. شیفر در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد که تامین بودجه‌ای به اندازه بازی Brutal Legend و حتی بیشتر از آن برای ساخت شماره دوم مجموعه، کمی دشوار خواهد بود.

صحبت‌های شیفر و بلک که در قالب برنامه‌ای با عنوان «جک بلک در گفتگو با تیم شیفر» به اجرا درآمد، بسیار دوستانه و جذاب بود. این دو هنرمند شوخ‌طبع درباره موضوعات متنوعی مثل بازی‌های ویدیویی و غیره حرف زدند و دیدگاه‌های خود را در مورد آنها مطرح کردند. این برنامه بخشی از رویداد E3 Coliseum بود که به وسیله سازمان ESA (برگزارکننده نمایشگاه E3) هر ساله در واشینگتون اجرا می‌شود و در آن، بازیسازها و علاقه‌مندان صنعت بازی به بحث و گفتگو می‌پردازند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده