نویسنده: محمد شیرزاده
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

جزئیات بهبودهای بازی Gears of War 4 روی ایکس باکس وان ایکس [E3 2017]

به تازگی کمپانی مایکروسافت و استودیوی سازنده بازی Gears of War 4 یعنی کوالیشن اطلاعاتی درباره بهبودهای این بازی بر روی کنسول ایکس باکس وان ایکس ارائه دادند.

طبق گفته‌های مایکروسافت و استودیوی کوالیشن، آپدیت جدید بازی Gears of War 4 رزولوشن 4K، سایه‌های تماما پویا و تعدادی جلوه‌های صوتی و تصویری دیگر برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان ایکس ارائه خواهد کرد.

مایک رینر، کارگردان فنی بازی، در یک پست در سایت رسمی Gears of War توضیح داد که این بازی روی کنسول ایکس باکس وان ایکس قابلیت ارائه رزولوشن 4K با نرخ فریم ۳۰ در بخش‌های Campaign و Horde و رزولوشن 4K با نرخ فریم ۶۰ در بخش چند نفره را خواهد داشت.

بازی Gears of War 4 از رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد و علاوه بر این‌هانورپردازی کاملا پویا (در صورتی که صفحه نمایش شما از این قابلیت پشتیبانی کند)، بافت‌های با وضوح بالا، پردازش بالاتر انیمیشن‌ها و نمایش فواصل طولانی‌تر، سایه‌های کاملا پویا و بهبود در انعکاس‌ها نیز در بازی اعمال خواهند شد. با این وجود طبق گفته رینر تمامی تغییرات بصری نیستند. این آپدیت همچنین پشتیبانی از فرمت صوتی Dolby ATMOS 7.1.4 را اضافه خواهد کرد (در صورتی که سیستم صوتی شما از آن پشتیبانی کند) و این فرمت صوتی با هدفون‌ها مناسب نیز هماهنگ است.

طبق گفته رینر اگر یک تلویزیون 4K ندارید اما قصد خرید کنسول ایکس باکس وان ایکس را دارید می‌توانید روی یک تلویزیون با وضوح 1080p نیز از تعداد بسیار زیادی از قابلیت‌های جدید پشتیبانی کنید.

کنسول ایکس باکس وان ایکس در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) با قیمت ۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده