// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

کنفرانس خبری مایکروسافت بیش از ۹۷ دقیقه خواهد بود [E3 2017]

مایکروسافت زمان حدودی کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2017 را اعلام کرد.

مدتی پیش خبری منتشر شد حول اینکه کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 بیش از ۹۰ دقیقه خواهد بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مدیر بخش استودیوهای مایکروسافت در توییتی زمان ۹۷ دقیقه را برای این کنفرانس اعلام کرد. با این حال انتظار می‌رفت کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 حدود ۹۷ دقیقه طول بکشد. اما چندی بعد، آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی ایکس‌باکس در توییتی اعلام کرد این زمان بیش از ۹۷ دقیقه خواهد بود!

xbox

همچنین در ادامه اعلام شده است که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سرویس میکسر مایکروسافت، این کنفرانس خبری را با رزولوشن 4K تماشا کنند. کنفرانس خبری مایکروسافت بر خلاف سال‌های پیش، در تاریخ دوشنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد به وقت ایران برگزار خواهد شد. در این کنفرانس همگی منتظر معرفی رسمی پروژه اسکورپیو هستیم. اینکه این کنسول قدرتمند مایکروسافت از چه شکل و شمایلی برخوردار است و قیمت آن چند دلار خواهد بود.

یکی دیگر از برنامه‌هایی که از مایکروسافت انتظار داریم، نمایش بازی‌های مختلف روی پروژه اسکورپیو است تا قدرت و کیفیت این کنسول و بازی‌های اجرایی را مشاهده کنیم. مایکروسافت در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2017 برنامه‌های ویژه‌ای برای مخاطبان در نظر گرفته است و تا تاریخ ذکر شده باید منتظر بمانیم. در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد کنفرانس مایکروسافت چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده