// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

زمان کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 بیش از حد معمول خواهد بود

به تازگی مشخص شده که زمان برگزاری کنفرانس کمپانی مایکروسافت و بخش ایکس‌باکس در رویداد E3 2017 بیش از ۹۰ دقیقه خواهد بود.

در جدیدترین اخبار E3 2017، فیل اسپنسر، سرپرست بخش ایکس‌باکس کمپانی Microsoft، در توییتی اعلام کرده که امسال زمان این کمپانی و مخصوصا بخش ایکس‌باکس آن در نمایشگاه E3 2017 بیش از حد معمول ۹۰ دقیقه‌ای خواهد بود و آن‌ها قادر خواهند بود در این زمان به معرفی و توضیحات بیشتری پیرامون بازی‌ها بپردازند:

امسال با توجه به این‌که بازی‌هایی وجود دارد که ما دوست نداریم از آن‌ها صرف‌نظر کنیم، تمام سعی خود را کردیم و موفق نیز شدیم که زمان کنفرانس خود را افزایش دهیم.

یکی از انتظاراتی که از کمپانی مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 می‌رود این است که نام، قیمت و تاریخ انتشار پروژه‌ی اسکورپیو را رسما اعلام کند. همچنین انتظار معرفی و حتی انتشار دموی برخی بازی‌ها نیز وجود دارد. مایک ابرا، سرپرست مهندسین بخش ایکس‌باکس، که در حال سفر به شهر لس‌آنجلس برای برگزاری این رویداد بوده، تصویری از چیپست پروژه‌ی اسکورپیو همراه خود را منتشر کرد که همه را هیجان زده کرده بود. در دیگر اخبار رویداد E3 2017 این‌که همچنین قرار است کنفرانس مهیج مایکروسافت به جای روز دوشنبه ۲۲ خرداد، یک روز زودتر یعنی ۲۱ خرداد ماه برگزار شود. به خاطر داشته باشید که رویداد E3 2017 را همراه با زومجی به‌صورت زنده مشاهده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده