// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

سونی در E3 2017 رونمایی بزرگی برای بازی های ژاپنی خواهد داشت

سونی نقشه‌های بزرگی برای ادامه انتشار بازی‌های ژاپنی برای کنسول پلی‌استیشن 4 دارد و E3 2017 مکان مناسبی برای معرفی برخی از این بازی‌ها خواهد بود.

شاون لیدن، مدیرعامل شعبه آمریکایی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، از «برخی‌ رونمایی‌های بزرگ»‌ برای بازی‌های ژاپنی در نمایشگاه E3 2017‌ خبر داده است. لیدن در گفتگویی با تایم اعلام کرد که ناشران ژاپنی در حال بازگشت به کنسول هستند و انتشار بازی‌هایی مانند بازی Resident Evil 7، بازی Nioh، بازی NieR: Automata، بازی Persona 5 و بازی Final Fantasy XV گواهی بر این قضیه محسوب می‌شود.

لیدن با اشاره به اهمیت توسعه‌دهندگان ژاپنی گفت که گرچه بسیاری از توسعه‌دهندگان ژاپنی به دنبال بازی‌های موبایل رفتند، اما آنها اکنون در حال بازگشت به کنسول‌ها هستند. در همین راستا، لیدن افزود که سونی تعدادی رونمایی بزرگ در E3 خواهد داشت.

این روزها پیش‌بینی‌های زیادی پیرامون احتمال رونمایی از ادامه بازی بلادبورن شنیده می‌شود. زمانی که Glixel از لیدن در رابطه با احتمال همکاری سونی و فرام سافت ور برای معرفی دنباله بازی Bloodborne در E3 2017 یا بازی احتمالی بعدی ساکر پانچ پرسید، لیدن گفت:

شما می‌توانید بپرسید؛ اما چیز بیشتری نمی‌توانم بگویم.

در دیگر اخبار کنفرانس، لیدن در گفتگو با تایم تایید کرده است که کنفرانس مطبوعاتی امسال سونی در E3 2017 فرمت یا قالب مشابهی با سال گذشته خواهد داشت و بیشتر روی نمایش نرم‌افزار متمرکز خواهد بود. لیدن به شوخی گفت:‌

به جز لحظاتی که مردم باید سخنرانی من را تحمل کنند، در بقیه زمان کنفرانس نمایش‌های مختلفی از بازی‌ها ارائه خواهیم کرد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده