نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

بازی Bloodborne 2 به احتمال زیاد در E3 2017 معرفی می‌ شود

اخیرا یک بازیساز اعلام کرده که بازی Bloodborne 2 به احتمال ۹۹ درصد در E3 2017 رونمایی خواهد شد.

چندی پیش و پس از انتشار دومین بسته الحاقی بازی Dark Souls 3، استودیو فرام‌سافت‌ور اعلام کرد که فعلا قصدی برای ساخت نسخه‌ای جدید از سری سولز ندارد. با این حال این به معنی پایان کار این استودیو نبوده و ممکن است فرام‌سافت‌ور دوباره سراغ دیگر بازی محبوبش یعنی Bloodborne برود. حتی ممکن است این بازی در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2017 رسما معرفی و رونمایی شود.

اخیرا کاربری یک پست طنزآمیز در سایت نئوگف با محوریت بازی Bloodborne 2 منتشر کرد که پس از ورود یک بازیساز به این پست، قضیه جدی‌تر شد. توماس ماهلر که یک بازیساز در استودیو مون استودیو (سازنده Ori & Blind Forest) است، وارد بحث کاربران در مورد این بازی شد و اعلام کرد که بازی Bloodborne 2 به احتمال ۹۹ درصد در E3 2017 معرفی خواهد شد.

البته هنوز مشخص نیست که آیا واقعا ماهلر این حرف را به صورت جدی گفته است یا اینکه هدف وی شوخی کردن با طرفداران این بازی بوده است. چرا که وی هیچ توضیحات بیش‌تری در مورد اینکه این اطلاعات را از کجا به دست آورده است، ارائه نکرد. به هر حال باید تا E3 2017 صبر کرد و دید که آیا واقعا شاهد معرفی Bloodborne 2 خواهیم بود یا خیر.

نسخه اول Bloodborne در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و توانست به یکی از بهترین انحصاری‌های پلی‌استیشن 4 تبدیل شود. نظرات خود را در مورد معرفی دنباله این بازی با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده