// جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۸

تماشا کنید:‌ ویدیو گیم پلی Agents of Mayhem، بازی جدید سازندگان Saints Row

ویدیوی گیم‌پلی جدیدی از دموی قابل بازی Agents of Mayhem در نمایشگاه E3 2016 منتشر شده است که در آن قادر به تماشای برخی از ویژگی‌های گیم‌پلی و شخصیت‌های بازی هستیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

استودیوی وولیشن (Volition)، توسعه‌دهنده بازی Saints Row، با حضور در نمایشگاه E3 2016 ویژگی‌های تازه‌ای را از بازی جدید خود یعنی Agents of Mayhem به نمایش گذاشته است. در ویدیوی زیر که توسط گیم‌اسپات ضبط شده شاهد همکاری ۳ شخصیت بازی با یکدیگر در شهر سئول برای مقابله با دشمنان متفاوت هستیم. در این بازی در مجموع ۱۲ شخصیت قابل بازی وجود خواهد داشت که شما تنها قادر به بازی با ۳ شخصیت در یک زمان هستید. بازیکنان در Agents of Mayhem قادر به تغییر میان سه شخصیت تنها با یک دکمه خواهند بود.

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

جیسون بیلیر، نویسنده بازی در مصاحبه‌ای با آی‌جی‌ان در کنار نمایش گیم‌پلی بازی، توضیحاتی را نیز ارائه می‌دهد:

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

سایت آی‌جی‌ان در جریان نمایشگاه E3 نیز مصاحبه‌ای جداگانه را با آنوپ شکار (Anoop Shekar)، مدیر طراحی Agents of Mayhem است. آنوپ شکار در طول مصاحبه تائید می‌کند که بازی در جهانی مشابه Saints Row روایت می‌شود:

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

Agents of Mayhem برای عرضه در سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 برنامه‌ریزی شده است. این بازی نخستین با در اوایل ماه جاری میلادی رونمایی شده بود.

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده