سونی یکی از شرکت‌هایی است که هر ساله کنفرانس‌های عالی را در جریان نمایشگاه E3 برگزار می‌کند. امسال هم به رسم همیشه، شاهد کنفرانس این کمپانی در E3 2016 ژاپنی خواهیم بود که زومجی نیز آن را به صورت همزمان پوشش خواهد داد.

سونی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حوزه سرگرمی است که هر ساله در جریان نمایشگاه E3 کنفرانس خود را برگزار می‌کند. هنوز نمایش عالی Uncharted 4 را در نمایشگاه E3 2015 یادمان نرفته است و از این رو انتظار داریم تا امسال هم سونی، نمایشی در خور نام خود در E3 2016 ارائه دهد.

کنفرانس سونی ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز آغاز خواهد شد و از آنجایی که شرکت مایکروسافت نمایش بسیار خوبی در E3 داشت، سونی نیز برای دور نماندن از قافله باید نمایش بسیار خوبی داشته باشد.

زومجی با همکاری آپارات، برای اولین بار در ایران این بستر را فراهم آورده که شما بتوانید به صورت همزمان، این کنفرانس را تماشا کرده و به صورت زنده، از نظرات مجریان زومجی درباره این کنفرانس مطلع شوید.

همچنین دیروز مصادف بود با راه‌اندازی ظاهر جدید بخش گیمینگ وب‌سایت آپارات که با شکل و شمایلی جدید کار خود را آغاز کرده است.

شما عزیزان می‌توانید از ساعت ۵:۱۵، به تماشای این پخش همزمان بنشینید. تنها نکته‌ای که باید در نظر بگیرید، این است که به دلیل ذات این برنامه که به صورت مستقیم در حال پخش است و به دلیل اینکه این اولین باری است که چنین اقدامی در ایران صورت می‌گیرد، ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شویم که اگر این اتفاق افتاد، به سان سال‌های پیش، با پوشش متنی و گزارش لحظه به لحظه این کنفرانس در خدمت شما عزیزان هستیم.

در صورتیکه استریم قطع شد، می‌توانید یک بار صفحه را تازه‌سازی (Refresh) نمایید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده