نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۵

واکنش مایکروسافت به لو رفتن برنامه های کنفرانسش: ¯\_(ツ)_/¯

مایکروسافت در حال حاضر نباید خیلی خوشحال و سرحال باشد، چون قبل از آغاز کنفرانس این شرکت در E3 2016، بسیاری از برنامه‌ها و رونمایی‌های مهم آن در فضای مجازی لو رفته‌اند. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

اگر اخبار E3 2016 را دنبال کرده باشید حتما اطلاع دارید که از دیروز تعداد زیادی از کاربران انجمن NeoGAF، اقدام به انتشار خبرهای گوناگون از کنفرانس مایکروسافت در این نمایشگاه کرده‌اند. اطلاعات زیادی از این کنفرانس به شکل ویدیو و تصاویر لو رفته که این موضوع جذابیت رویداد اختصاصی مایکروسافت در E3 امسال را تحت‌الشعاع قرار داده است. در حالی که کاربران NeoGAF تمام طول دیروز را مشغول انتشار اسکرین‌شات از ویدیوهای لو رفته این کنفرانس بودند، مایکروسافت هیچ عکس‌العملی نشان نداد، اما بالاخره این کمپانی تصمیم گرفت تا بیانیه‌ای در این باره منتشر کند و بگوید: ¯\_(ツ)_/¯.

البته این یک شوخی بی‌نمک نیست؛ واقعا مایکروسافت بیانیه‌ای را در خصوص لو رفتن برنامه‌هایش برای E3 2016 به وبسایت گیم‌اسپات ارائه کرده که در آن تنها ایموجی ¯\_(ツ)_/¯ و لینک به صفحه رسمی این رویداد دیده می‌شود. این واکنش مایکروسافت را نمی‌توان سرزنش‌برانگیز توصیف کرد؛ به هر حال لو رفتن بسیاری از رونمایی‌های مهم یک کمپانی در رویداد بزرگی مثل E3 قطعا حس جالبی ندارد.

البته با اینکه از دیروز اطلاعات زیادی درباره کنفرانس مایکروسافت و رونمایی‌های آن منتشر شده، اما کاربران NeoGAF هنوز هیچ ویدیوی کاملی از این کنفرانس را ارائه نکرده‌اند؛ بنابراین باید منتظر باشیم و ببینیم که مایکروسافت گیم‌پلی کدام بازی‌ها را به نمایش خواهد گذاشت.

دیروز اولین تصویر از نسخه باریک‌تر کنسول نسل هشتمی مایکروسافت که با نام «ایکس باکس وان اسلیم» (Xbox One S) شناخته می‌شود فاش شد. همچنین تصاویری از بازی جدید Dead Rising 4 به نمایش درآمدند و سروصدای زیادی به پا کردند. علاوه بر این اعلام شد که بازی ReCore، اکشن-ماجراجویی ساخته کیجی اینافونه، قرار است در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریورماه) منتشر شود.

کنفرانس مایکروسافت امشب ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. زومجی این رویداد را به صورت زنده پوشش می‌دهد.

منبع: GameSpot

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده