نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۸

فیل اسپنسر: E3 2016 برای ایکس باکس وان یک رویداد خاص خواهد بود

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، همچنان به هایپ کردن کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 که فردا شب برگزار می‌شود ادامه می‌دهد. او در مصاحبه‌ای با برنامه‌ی رادیویی لری هرب کنفرانس امسال را یکی از خاص‌ترین رویدادها در چند سال اخیر دانست. با زومجی همراه باشید.

تنها ساعاتی دیگر به شروع بزرگترین رویداد صنعت بازی‌های ویدئویی زمان مانده است و چشم‌های بسیاری به رویداد E3 2016 دوخته شده است تا شاهد جدیدترین بازی‌ها و ایده‌های بزرگترین بازیسازان و شرکت‌های فعال در این حوزه باشیم. فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، در تازه‌ترین اظهار نظرش، نمایشگاه امسال را یکی از خاص‌ترین رویدادهای چند سال اخیر نامیده است.

به تازگی در صفحه‌ی ایکس‌باکس در سایت فیسبوک ویدئویی از برنامه‌ی هفتگی لری هرب (یا همان Major Nelson)، مدیر برنامه‌نویسی ایکس‌باکس لایو، منتشر شده است که با افراد زیادی از تیم ایکس‌باکس مصاحبه می‌کند. او در مصاحبه‌اش صحبت با اسپنسر را هم از دست نداده و گویا امسال قرار است سال ویژه‌ای برای ایکس‌باکس باشد.

Phill Spencer (فیل اسپنسر

اسپنسر در این مصاحبه گفت که امسال احتمالا یکی از خاصترین سال‌ها و شاید هم یکی از مهمترین سال‌ها در تاریخ فعالیت ایکس‌باکس خواهد بود.

او در ادامه‌ی صحبت‌هایش به مقایسه‌ی رویداد امسال با حدود 10 سال قبل، زمانی که مایکروسافت کنسول ایکس باکس 360 را معرفی کرد، هم پرداخته است. از این صحبت‌ها اینطور برمی‌آید که گویا این شرکت برای رونمایی‌های بزرگی برنامه‌ریزی کرده است.

یکی از مواردی که کنفرانس مایکروسافت را در E3 امسال حائز اهمیت می‌کند، گزارشات و شایعات پیرامون رونمایی از کنسول‌های جدید این شرکت است. بر اساس این شایعات یکی از این کنسول‌ها قرار است نسخه‌ی باریکتر ایکس‌باکس‌وان کنونی باشد و دیگری که با رمز «Scorpio» شناخته می‌شود از سخت‌افزار قدرتمندتری بهره می‌برد. البته در کنفرانس امسال مایکروسافت قطعا سورپرایزهای دیگری هم خواهند بود.

اگر می‌خواهید از بازی‌هایی که قرار است در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 امسال معرفی شوند و انتظاراتی که از این کنفرانس داریم اطلاعات بیشتری کسب کنید می‌توانید پیش‌نمایش زومجی را با نام « چه انتظاراتی از کنفرانس مایکروسافت داریم؟» بخوانید.

منبع: AttackOfTheFanBoy

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده