نویسنده: میثم سبحانی
// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۳

کمپانی ماکزیموم گیمز دو بازی جدید در نمایشگاه E3 2016 معرفی خواهد کرد

نمایشگاه E3 به زودی برگزار خواهد شد و استودیوها و کمپانی‌های بازی‌سازی نیز در حال آماده‌سازی خود برای حضور هرچه قوی‌تر در این نمایشگاه هستند. کمپانی ماکزیموم گیمز نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای این نمایشگاه دارد که شامل معرفی دو بازی کاملاً جدید است.

استودیو ماکزیموم گیمز ناشر بازی‌های ویدیویی که انتشار بازی Sherlock Holmes: Crimes and Punishment را هم در کارنامه دارد، بین روزهای ۲۵ تا ۲۷ خرداد امسال در نمایشگاه E3 حاضر خواهد بود. این استودیو بازی جدید Infinite Air را نمایش خواهد داد که یک بازی فوق‌العاده اکشن در سبک اسنوبرد سواری با حضور مارک مک‌موریس، اسنوبرد باز حرفه‌ای و آینده دار این رشته، است.

سپس در ادامه، به ما نمایشی از بازی Road Rage که یک بازی در سبک مبارزه‌ و مسابقه موتورسیکلت‌ها است نشان داده خواهد شد و در انتها، اما نه به عنوان اختتامیه، بازی Loading Human که یک بازی علمی-تخیلی و ماجراجویی برای دستگاه‌های واقعیت مجازی است، معرفی خواهد شد.

جذاب‌ترین بخش این نمایش اما مطمئنا معرفی دو بازی کاملاً جدید توسط ماکزیموم گیمز خواهد بود که تا به حال معرفی نشده است. این کمپانی از روز سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ تا پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ در غرفه ۲۶۰۵ تالار جنوبی مرکز همایش‌های شهر لوس‌آنجلس محل برگزاری نمایشگاه‌ E3 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

کریستینا سیلی، مدیرعامل ماکسیموم گیمز گفت:

ما با قوی‌ترین، بهترین و متفاوت‌ترین مجموعه بازی‌هایمان در تاریخ ماکزیموم گیمز به نمایشگاه E3 امسال خواهیم آمد. برنامه امسال ما دوباره به همه شور و هیجان همیشگی ما را به گذشتن از مرزها و پس‌زدن محدودیت‌ها نشان خواهد داد. چه این مهم با پیشرفت تکنولوژی حاصل شود یا که با فاکتور ریسک‌پذیری همراه باشد. ما حتی امسال چند بازی معرفی‌نشده نیز در آستین داریم که باعث شگفتی شما خواهند شد. پس نمایشگاه E3 امسال را از دست ندهید.

بازی Loading Human پاییز امسال برای پلی‌استیشن 4 ، رایانه‌های شخصی و هدست واقعیت مجازی Oculus Rift منتشر خواهد شد. بازی Road Rage نیز برای انتشار در اواخر ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان برنامه‌ریزی شده است و سرانجام بازی Infinite Air در فصل زمستان برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

علاوه بر ماکزیموم گیمز، ناشران دیگری همچون یوبی‌سافت، الکترونیک‌آرتز، بتسدا، سونی و مایکروسافت نیز در نمایشگاه E3 امسال حاضر خواهند بود، تا آخرین و بهترین بازی‌هایشان برای سال ۲۰۱۶ و حتی سال‌های بعد را نشان دهند. پیش‌بینی می‌شود که بازی‌های FIFA 17 ،Watch Dogs 2 ،Dishonored 2 و احتمالا Elder Scrolls 6 و شاید حتی بازی‌های بیشتری در نمایشگاه E3 امسال عرضه شود.

منبع: SegmentNext


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده