نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲

سازنده هدست هولولنز و مدیر اجرایی بخش ویندوز مایکروسافت در Computex 2016 حضور خواهند داشت

رویداد Computex 2016 از تاریخ ۱۲ خرداد در چین تایپه برگزار خواهد شد و حال تایید شده که الکس کیپ‌من، طراح و سازنده اصلی هدست واقعیت افزوده هولولنز، و تری مایرسون، نایب رییس اجرایی بخش ویندوز مایکروسافت، در این رویداد حاضر خواهند بود.

بدون شک نمایشگاه کامپیوتکس چین تایپه یکی از مهم‌ترین رویداد‌های دنیای فناوری است که سالانه کمپانی‌های بزرگ دنیا در آن شرکت می‌کنند تا آخرین دستاورد‌های خود را به معرض نمایش بگذارند. Computex 2016 از تاریخ ۱۲ خرداد آغاز خواهد شد که برای مایکروسافت هم اهمیت بسیاری دارد و این کمپانی قصد دارد در تعامل و همکاری با شرکای سخت‌افزای خود، تجربه‌ی کاربران سراسر دنیا از دستگاه‌های ویندوز 10 را بهبود ببخشد.

حال اعلام شده که الکس کیپ‌من به عنوان طراح اصلی هدست واقعیت افزوده HoloLens، و تری مایرسون، نایب رییس اجرایی بخش ویندوز مایکروسافت، در کنار نیک پارکر، نایب رییس بخش دستگاه‌های مایکروسافت، در این رویداد حاضر خواهند شد تا نحوه عملکرد کورتانا، ویندوز اینک (Windows Ink)، ویندوز هلو (Windows Hello) و چند مورد دیگر را بر روی دستگاه‌های ویندوز 10 نمایش دهند.

به‌علاوه انتظار می‌رود تا در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2016، شاهد سخت‌افزار‌های جدید مبتنی بر ویندوز 10 نیز باشیم که از ویندوز هِلو پشتیبانی خواهند کرد و همچنین احتمالاً ویژگی‌ها و آپدیت‌های جدیدی نیز برای ویندوز اینک معرفی خواهد شد. همچنین حضور کیپ‌من در نمایشگاه این نوید را می‌دهد که احتمالاً اطلاعات و نمایش‌های جذابی را از هدست هولولنز ارائه خواهد کرد.

منبع: Winbeta


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده