نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

تصویر جدیدی از جلد شماره اول سری کتاب کمیک King in Black منتشر شد

دانی کیتس، نویسنده سری کتاب کمیک Venom اخیرا تصویر جدیدی از جلد قسمت اول رویداد King in Black از شرکت مارول کامیکس را منتشر کرد که در آن نال، زمین را در دستانش دارد.

او سیاره زمین را در دستان خودش گرفته است... در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، دانی کیتس، نویسنده سری کتاب کمیک Venom اخیرا تصویر جلد رسمی قسمت اول مجموعه King in Black را منتشر کرد؛ تصویری که کیتس آن را برای این رویداد بزرگ شرکت مارول کامیکس که خودش و رایان استگمن منتشر می‌کنند، طراحی کرده است. در این تصویر ما شاهد نسخه غول پیکری از خدای سیمبیوت‌ها یعنی نال هستیم که سیاره زمین را در دستان خود دارد؛ او یک چهره ترسناک را هم روی صورت دارد، آن هم درحالی‌که انگشتان خود را داخل پوسته سیاره زمین کرده است. از طرف دیگر هم چهره‌های ونومی زیاد دیگری هم در پس‌زمینه او دیده می‌شوند.

کیتس در صفحه رسمی توییتر خود اینطور نوشت: «سلام دوستان! این تصویر جلد من برای رویداد King in Black است! با تشکر فراوان از مگان هاچیسون و برایان لول برای کمک به من در زمینه رنگ‌آمیزی این طرح و اینکه باعث شدند من خیلی بهتر از آن چیزی که هستم، به نظر برسم! خیلی هیجان‌انگیز است! امیدوار هستم که شما دوستش داشته باشید!» با اینکه کیتس بیشتر وظیفه یک نویسنده را در کتاب‌های کمیک برعهده می‌گیرد، اما در گذشته موقعیت‌های مختلفی پیش آمده که او وارد حرفه طراحی تصاویر هم شده است. قبلا او یک تصویر جلد برای اولین قسمت از سری کتاب کمیک Absolute Carnage هم طراحی کرده بود؛ همان رویدادی که با استگمن همکاری داشتند.

سیاره زمین در دستان نال، خدای سیمبیوت‌ها

کیتس در رابطه با این تصویر جلد جدیدی که منتشر کرده، توییت دیگری هم به‌دنبال آن زد و اینطور نوشت: «این تصویر طراحی شده، به همه آن آدم‌های احمقی تعلق دارد که در مدرسه هنر به من گفتند که من هیچوقت نمی‌توانم آنقدر هنرمند خوب و عالی‌ای بشوم که یک روز برای شرکت مارول طراحی کنم. خب... آن زمان حق با همه شما بود... اما حالا به من نگاه کنید احمق‌ها!» تصویر جلدی که طراحی کرده است، جدیدترین اثری محسوب می‌شود که منتشر شده است؛ آن هم در فهرست تمام تصاویری که قول داده شده برای قسمت اول سری کتاب کمیک King in Black تا ماه دسامبر سال جاری میلادی منتشر می‌شود.

قسمت اول این مجموعه بسیار محبوب و مورد انتظار، در تاریخ ۲ دسامبر از طرف شرکت مارول کامیکس منتشر می‌شود. داستان این قسمت را دانی کیتس و طراحی آن را رایان استگمن برعهده دارد.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده