نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

دی سی مجموعه کمیکی Suicide Squad پس از ددشات را نشان داد

تصاویر منتشر شده از قسمت ۱۰ سری کتاب کمیک Suicide Squad توسط دی سی، وقایع بعد از مرگ ددشات و وضعیت دیگر اعضای جوخه بعد از این اتفاق فاجعه‌بار را نشان می‌دهد.

اعضای تیم خلاقیتی سری کتاب کمیک Suicide Squad اخیرا به قول خود عمل کردند و ددشات را در قسمت ۹ این مجموعه به قتل رساندند. حال در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی کامیکس پیشنمایشی از قسمت ۱۰ مجموعه Suicide Squad را منتشر کرده است؛ تصاویری که بلافاصله بعد از مرگ ددشات و وقایع بعد از آن را نشان می‌دهد. زمانی که اعضای جوخه دور بدن رهبر مرحوم خود جمع می‌شوند، با تد کورد برخورد می‌کنند. آنها اعتقاد دارند که همه این اتفاقات زیر سر تد کورد است و او مقصر اصلی مرگ فلوید لاوتون محسوب می‌شود. تصاویر جلد و پیشنمایش توسط برونو رداندو طراحی شده است و رنگ‌آمیزی آن هم برعهده آدریانو لوکاس بود.

از طرف دیگر هم نویسندگی داستان برعهده تام تیلور و حروف‌گذاری آن را وس ابوت انجام داد. اعضای تیم جوخه انتحاری اصلا خبر ندارند که ددشات در حقیقت توسط یکی از دشمنان کلاسیک بتمن یعنی بلک ماسک به قتل رسیده است؛ آن هم در حالی که این خلافکار بزرگ با استفاده از ظاهر سوپرمن، فلوید را به تله مخصوص خودش کشاند و بعد هم ظاهر کورد را به خود گرفت تا بتواند نقشه خود را عملی سازد. حالا که رهبر گروه جان خود را از دست داده است، اعضای تیم قصد انتقام گرفتن دارند. قسمت ۱۰ سری کتاب کمیک Suicide Squad قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر توسط شرکت دی سی کامیکس عرضه شود. خلاصه داستانی که از این قسمت منتشر شده، به شرح زیر است:

تمام مردم دنیا تد کورد را به‌عنوان یک ابرقهرمان به نام بلو بیتل می‌شناسند. اما اعضای گروه تسک فورس ایکس، می‌دانند که او یک فرد کاملا متفاوت است. آنها، تد کورد را به‌عنوان یک عروسک‌گردان خشن و انتقام‌جو می‌شناسند که آنها را نسبت به منفجر شدن تهدید می‌کند. حالا که ددشات به قتل رسیده است و کورد هم بالاخره در چنگ آنها قرار گرفته، آیا اعضای جوخه انتحاری بالاخره می‌توانند یک بار برای همیشه انتقام خود را از این فرد به‌ظاهر قهرمان بگیرند؟

اعضای تیم جوخه انتحاری در حال حمله به بلو بیتل سری کتاب کمیک Suicide Squad


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده