نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

بت وومن جدید در سری کتاب کمیک Batgirl معرفی شد

شرکت دی سی کامیکس اخیرا با انتشار تصویری اعلام کرد که بت وومن جدید قرار است در سری کتاب کمیک Batgirl برای اولین‌بار حضور پیدا کند؛ نسخه طراحی شده برای دنیای تلویزیونی.

پیش از رایان وایلدر، این جاویشا لزلی بود که ایفای نقش شخصیت بت وومن را در سریال Batwoman از شبکه The CW ایفا می‌کرد. لزلی باعث شد تا این نسخه برای اولین‌بار در دنیای تلویزیونی ظاهر شود. حالا هم به نظر می‌رسد که این شخصیت راه خود را به سمت کتاب‌های کمیک بازکرده است و قرار است که برای اولین‌بار در نسخه فعلی سری کتاب کمیک Batgirl که اواخر این ماه به پایان می‌رسد، حضور پیدا کند. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی در طی بیانیه رسمی خود اعلام کرد که در این قسمت از مجموعه که در تاریخ ۲۷ اکتبر منتشر می‌شود، شخصیت وایلدر هم حضور بلندی خواهد داشت.

در میان تصاویر پیشنمایشی که از این قسمت منتشر شده، صحنه‌ای وجود دارد که ما در آن شاهد اولین حضور رایان هستیم. او در داخل ون خود زندگی می‌کند و از سیستمی که باربارا گوردن در قالب یک کارمند کنگره به آن کمک می‌کند، اصلا راضی نیست و از آن ناامید شده است. این صحنه شاید خیلی از ما را به یاد همان صحنه دزدیده شدن قطعات بت موبیل توسط جیسون تاد بیاندازد. در این صحنه نام رایان وایلدر به‌صورت کامل بیان می‌شود و رایان هم شخصیت اصلی مجموعه را ضایع می‌کند. حضور وایلدر نه‌تنها با قسمت آخر سری کتاب کمیک بت گرل همراه شده، بلکه از طرف دیگر هم رویداد جنگ جوکر در حال رسیدن به پایان خود است.

رایان وایلدر و باربارا گوردن در حال صحبت با یکدیگر

هنوز مشخص نیست که این شخصیت چقدر قرار است از لحاظ ماهیتی و خصوصیت‌ها شبیه به نسخه تلویزیونی باشد. اما اینکه ببینیم این دو نسخه درکنار یکدیگر و به‌صورت همزمان تکامل پیدا می‌کنند و بزرگ می‌شوند، خیلی هیجان‌انگیز خواهد بود. براساس خلاصه داستان رسمی‌ای که توسط شرکت The CW منتشر شده، رایان وایلدر به‌عنوان یک شخصیت دوست‌داشتنی، نامرتب و کمی بدخلق و وحشی توصیف شده است. او اصلا به کیت کین شباهتی ندارد؛ کسی که پیش از رایان لباس بت وومن را بر تن می‌کرد. از آنجایی که هیچکس در زندگی رایان نبود تا او را در مسیر درست نگه دارد، او چندین سال را به‌عنوان یک فروشنده مواد مخدر سپری کرد.

او در طی این سال‌ها مدام از دست نیروهای پلیس شهر گاتهام در فرار بود و درد خود را با عادت‌های بد و نادرست می‌پوشاند. امروزه، رایان به همراه گیاه خود در ونی که دارد، زندگی می‌کند. دختری که شیر می‌دزدد تا به گربه داخل خیابان بدهد و همچنین می‌تواند با دستان خالی شما را به قتل برساند. رایان خطرناک‌ترین نوع در میان مبارزان محسوب می‌شود؛ یک فرد بسیار ماهر و فوق‌العاده بی‌نظم و وحشی. ورزشکار، خام، پرشور، اشتباه کننده. او کسی است که اصلا با قهرمان کلیشه‌ای کاملا آمریکایی شباهتی ندارد. در فصل دوم سریال Batwoman (بت وومن)، ما شاهد حضور فرد جدیدی خواهیم بود که بعد از ناپدید شدن آخرین محافظ شهر، تصمیم می‌گیرد کاری انجام دهد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده