نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۴

قسمت جدید سری کتاب کمیک Batman نشان می‌دهد که حق با جوکر بوده است

شرکت دی سی کامیکس اخیرا تصاویر پیشنمایشی از قسمت ۱۰۱ سری کتاب کمیک Batman را منتشر کرده که بهبود شهر گاتهام پس از ماجراهای رویداد جنگ جوکر را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی کامیکس اخیرا تصاویری را به‌عنوان پیش‌نمایش قسمت ۱۰۱ سری کتاب کمیک Batman منتشر کرده است؛ تصاویری که عواقب ماجراهای انفجاری رویداد جنگ جوکر را نشان می‌دهد. در قسمت ۱۰۰ این سری کتاب کمیک، شاهزاده دلقک جرم و جنایت، یک حمله تمام عیار را علیه شهر گاتهام انجام داد. البته این حمله خیلی زود به‌لطف پانچ لاین و نسخه جدید گاز خنده‌دار او، با شکست روبه‌رو شد. پانچ لاین از این گاز استفاده کرد تا شوالیه تاریکی را حداقل برای مدتی، از معادله حذف بکند. سرانجام، بتمن به همراه دیگر اعضای خانواده‌اش، درکنار هارلی کویین، توانستند ارتشی از دلقک‌ها، پانچ لاین و خود جوکر را شکست دهند. آن‌ها به همین ترتیب توانستند شهر گاتهام را هم نجات دهند.

در چندین صفحه اول قسمت ۱۰۱ این مجموعه (که داستان آن توسط جیمز تاینیون چهارم نوشته و طراحی‌های آن توسط گیلم مارچ و تومئو موری انجام شده است)، ما شاهد این هستیم که بتمن به همراه کت وومن، روی یک پشت‌بام ایستاده است و خاطرات روزهای پرشکوه شهر گاتهام را یادآوری می‌کند؛ آن زمان‌هایی که سیگنال مخصوص بتمن برای کمک‌رسانی روشن می‌شد، کار کردن با کمیسر گوردون، اینکه آلفرد او را مجبور می‌کرد تا استراحت کند و خوب غذا بخورد و درکنار رابین، دربرابر جرم و جنایت مبارزه می‌کرد. هیچکدام از آن‌ها دیگر وجود خارجی نداشتند و از بین رفته بودند. بروس با تشویق‌های سلینا اعتراف کرد که شهر گاتهام برای همیشه تغییر کرده است؛ شاید زمان آن رسیده که او هم تغییراتی را در خودش به وجود بیاورد.

قسمت ۱۰۱ سری کتاب کمیک Batman در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) در دسترس قرار خواهد گرفت. 

شخصیت بتمن در بالای شهر گاتهام در حال انفجار و سوختن

بتمن به همراه شخصیتی به همراه ماسک قرمز و اسلحه


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده