نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

جان ریدلی رسما به شرکت مارول کامیکس پیوست

شرکت مارول کامیکس اخیرا بیانیه‌ای را منتشر کرد و خبر پیوستن جان ریدلی، نویسنده برنده جایزه اسکار را به دنیای خودشان و مجموعه جدید شخصیت ولورین را رسما اعلام کرد.

چند سالی می‌شود که جان ریدلی، فیلمنامه‌نویس برنده جایزه اسکار، مدام به مجموعه‌ای که قرار است با شرکت مارول منتشر کند، اشاره‌هایی می‌کند. حالا در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، ما بالاخره متوجه شدیم که این مجموعه قرار است دقیقا چه چیزی باشد. جان ریدلی قرار است به تیم خلاقیتی مجموعه Wolverine: Black, White, & Blood بپیوندد و از قسمت ۳ این سری کتاب، کار خود را به همراه هنرمندی به نام خورخه فورنس آغاز کند. شرکت مارول مدتی پیش، بیانیه رسمی پیوستن ریدلی به سری کتاب کمیک Wolverine: Black, White, & Blood را منتشر کرد. آن‌ها به طرفداران اطلاع دادند که «ریدلی و هنرمند محبوب سری کتاب کمیک Daredevil یعنی خورخه فورنس قرار است ولورین را به کشور ژاپن بازگردانند.

جایی که او با گذشته خودش روبه‌رو خواهد شد، آن هم زمانی‌که به همراه شمشیر خود با سیلور سامورای درگیر می‌شود». مارول کامیکس همچنین اعلام کرد که مجموعه Wolverine: Black, White, & Blood تنها آغاز همکاری آن‌ها با جان ریدلی محسوب می‌شود و این همکاری حالا حالاها ادامه خواهد داشت. شما در این قسمت می‌توانید بیانیه رسمی شرکت مارول مبنی بر پیوستن جان ریدلی به سری کتاب کمیک Wolverine: Black, White, & Blood را به‌صورت کامل مطالعه کنید:

جان ریدلی، فیلمساز و رمان‌نویس، قرار است استعدادهای مشهور نویسندگی خود را به دنیای مارول کامیکس بیاورد. او قصد دارد که کار خود را در ماه ژانویه و با قسمت ۳ سری کتاب کمیک Wolverine: Black, White, & Blood آغاز کند. ریدلی بیشتر از هر چیزی به خاطر نوشتن فیلمنامه فیلم 12 Years a Slave (۱۲ سال بردگی) که یک جایزه اسکار را هم برایش به‌دنبال داشت و همچنین سریال American Crime (جرم آمریکایی) که موفق به دریافت جایزه امی شد، شهرت پیدا کرده است؛ او در این سریال آنتولوژی وظیفه شورانر را داشت. جان ریدلی یک فرد بااستعداد و مشهور است که کارهای چشمگیر او، تحسین‌های خیلی زیادی را به همراه داشته است.

سری کتاب کمیک Wolverine: Black, White, & Blood یک مجموعه جدید است که در آن ۱۰ خالق عالی، میراث نمادین ولورین را در داستان‌های مختلفی که در طی تاریخ این شخصیت قرار دارد، مورد بررسی قرار می‌دهند. ریدلی و خورخه فورنس، هنرمند محبوب مجموعه Daredevil، قرار است ولورین را دوباره به کشور ژاپن برگردانند؛ جایی که در آن، ولورین با سیلور سامورای به نبرد شمشیری می‌پردازد. مارول کامیکس از ورود جان ریدلی به دنیای مارول بسیار خوشحال و هیجان‌زده است و اصلا نمی‌تواند صبر کند که پروژه‌های جدید او را که در آینده‌ای نزدیک کلید می‌خورند، معرفی کند.

ریدلی در این‌باره گفته است: «من نمی‌توانم راهی را برای آغاز رابطه نوشتاری‌ام با مارول کامیکس پیدا کنم که بهتر از همکاری در یک مجموعه آنتولوژی و خارق‌العاده حول محور ولورین، باشد. از طرف دیگر هم اینکه قرار است طراحی تصاویر را خورخه فورنس انجام دهد، به همان اندازه هیجان‌انگیز است. من منتظر این هستم که در آینده فرصت‌های بیشتری پیش بیاید که بتوانم داستان‌هایی را در دنیای مارول بنویسم؛ آن هم با وجود این همه شخصیت نمادین و جذابی که دارند».


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده