نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

شرکت دی سی در سری کتاب کمیک Batman از دشمن جدید مرموز بتمن رونمایی کرد

شرکت دی سی کامیکس در قسمت ۱۰۰ سری کتاب کمیک Batman، از دشمن جدید و البته مرموز بتمن رونمایی کرد؛ دشمنی که هنوز مشخص نیست چه کسی زیر آن نقاب است.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۱۰۰ سری کتاب کمیک Batman را برای شما فاش کند.

.

.

.

قسمت ۱۰۰ سری کتاب کمیک Batman پر از اتفاقات بسیار جذابی بود که قرار است هر کدام از آنها ماجراهای جدیدی را در آینده به وجود بیاورند. اما شرکت دی سی به همین اتفاقات بسنده نکرد و یکی از بزرگترین افشاگری‌های خودش را هم در صفحات آخر خط داستانی اصلی انجام داد. در طی این کتاب کمیک، ما شاهد این بودیم که اعضای خانواده بتمن نیروی جوکر را به عقب هل می‌دهند و ثروت وین را دوباره پس می‌گیرند. از آنجایی هم که جوکر تلاش می‌کند تا از این مخمصه فرار کند، سلطه او بر شهر، برای مدتی متوقف می‌شود. به واسطه قسمت‌های قبلی، ما متوجه شدیم که پویزن آیوی یکی از تهدیدهای آینده برای شهر محسوب می‌شود.

اما این اتفاقات غافلگیر کننده به همین نقطه ختم نشدند. زیرا در این قسمت یک تهدید کاملا جدید به مخاطبان معرفی شد که به نظر می‌رسد ارتباط‌هایی با گذشته وین دارد. از طرف دیگر هم اینطور به نظر می‌رسد که این تهدید جدید، فردی است که نقش بسیار مهم و حیاتی برای نقشه‌های آینده جیمز تاینیون چهارم که برای شهر گاتهام طراحی کرده است، دارد. بخش نهایی کتاب، ما را به یک کشتی مرموز یا پایگاه می‌برد که به نظر از تجهیزات بسیار پیشرفته‌ای در آن استفاده شده است. در حقیقت، این پایگاه درست به اندازه پایگاه خانگی بتمن، زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. ما خیلی زود متوجه می‌شویم که این مکان به فردی به نام «گوست میکر» تعلق دارد و توسط خود او هم اداره می‌شود.

این شخصیت مرموز در صحنه بعدی در حال صحبت کردن با بروس است (آن هم خیلی واضح و آشکار). با توجه به چیزهایی که گوست میکر می‌گوید، به نظر می‌رسد که او هم توسط همان معلمانی تربیت شده که نقش بسیار مهمی در تبدیل شدن بروس به بتمن داشتند. ظاهرا، یا بروس به‌صورت مستقیم با آنها قراری گذاشته بود یا این شخص با معلمانشان قراری داشت؛ در هر صورت، این قرارداد به پایان رسیده است. گوست میکر اینطور می‌گوید: «اوه بروس، بروس، بروس... چه آشفتگی‌ای را درست کرده‌ای... معلمان ما با دیدن این وضعیت، از تو خجالت‌زده خواهند شد. فکر می‌کنم که زمان آن رسیده تا در محافظ شهر تو، تغییری ایجاد شود. قرارداد به پایان رسیده است. زمان آن رسیده که شهر گاتهام با گوست میکر آشنا شود».

شخصیت گوست میکر در حال صحبت کردن با بروس وین

طراحی بسیار زیبا و قشنگی در این شخصیت انجام شده است و امیدواریم که این شخصیت بتواند یک خط داستانی بسیار جذاب داشته باشد؛ آن هم شبیه به افسانه‌هایی که تاینیون با شخصیت دیزاینر انجام داده بود. اصلا نمی‌توان صبر کرد تا اطلاعات بیشتری درباره این شخصیت منتشر شود. خلاصه داستان رسمی منتشر شده از این رویداد، به شرح زیر است:

رویداد جنگ جوکر به پایانی رسیده که می‌تواند شهر را نابود کند؛ زمانی که بتمن و جوکر در یک نبرد بسیار وحشیانه و غیرقابل تحمل، برای آخرین بار مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. این همان جنگی است که ساخت آن ۸۰ سال طول کشیده است و نتیجه آن نه‌تنها زندگی بتمن را تغییر نمی‌دهد، بلکه برای چندین سال آینده، شهر گاتهام را هم تغییر خواهد داد. علاوه‌بر این، به شرور جدید داستان که با نام گوست میکر شناخته می‌شود، نگاهی اجمالی بیاندازید. بعد از پایان یافتن رویداد جنگ جوکر که قرار است همه چیز را به هم بریزد و نابود کند، یک سری داستان کوتاه به میان خواهد آمد که مشخص می‌کند چه اتفاقاتی قرار است در شهر گاتهام و زندگی بتمن رخ دهد. اولین مسابقه بین بتمن و کلاون هانتر را از دست ندهید.

در حال حاضر قسمت ۱۰۰ سری کتاب کمیک Batman در دسترس قرار دارد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده