نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۱

مارول بزرگترین دشمن جدید لوگان را معرفی کرد

شرکت مارول کامیکس اخیرا در قسمت ۶ سری کتاب کمیک Wolverine و قسمت ۱۳ مجموعه X-Force بزرگ‌ترین دشمن جدید شخصیت لوگان را معرفی کرد؛ شخصیتی که مانند دوست وارد ماجرا شد.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۶ سری کتاب کمیک Wolverine و قسمت ۱۳ سری کتاب کمیک X-Force را برای شما فاش کند.

.

.

.

رویداد کراس اوری حماسی شرکت مارول کامیکس یعنی X of Swords قرار است این هفته در کتاب‌های X-Men ادامه پیدا کند. این هفته قرار است ما شاهد سه قسمت جدید از این داستان باشیم که در آن، قهرمان‌های سرزمین کراکوآ باید شمشیرهای خود را جمع‌آوری کنند و برای مقابله با قهرمانان سرزمین آراکو آماده شوند. دو کتاب از کمیک‌های این هفته به‌صورت اختصاصی روی ماجراجویی لوگان برای پیدا کردن شمشیر خودش تمرکز داشتند؛ یک شمشیر که توسط شمشیرزن افسانه‌ای به نام موراماسا ساخته شده است. این شخصیت در گذشته هم یک شمشیر برای شخصیت لوگان ساخته بود (همین کار هم منجر به اولین حضورش در قسمت ۱ سری کتاب کمیک Wolverine در سال ۱۹۸۸ شده بود).

البته در طی این مسیر، لوگان با یکی از قهرمانان سرزمین آراکو برخورد کرد؛ آن هم درحالی‌که به‌دنبال شمشیر موراماسا می‌گشت. لوگان خیلی زود بعد از دیدن این شخصیت متوجه شد که این قهرمان قرار است دشمن او در Otherworld و همچنین بزرگ‌ترین دشمن جدید او، برای کل عمرش باشد. در قسمت ۶ سری کتاب کمیک Wolverine، لوگان با سیلور سامورای درگیر شد تا متوجه شود که موراماسا این روزها در کجا پنهان شده است. درست در همین حین هم در سرزمین آراکو، هم Pestilence و هم War به برج The Tower of Broken Will سرزمین خودشان رفتند تا یکی از قهرمانان را پیدا کنند. در آن‌جا Solem قرار داشت که به‌تنهایی در یک گودال پنهان شده بود.

مشخص شد که سولم دقیقا همان شخصیتی است که همسر وار را کشته است و بعد محکوم شده که تا پایان زمان، در همان گودال تنها بماند و زندگی کند. لوگان در طی مسیر ماجراجویی خود برای پیدا کردن موراماسا، متوجه شد که یک سری تحولات جدید در کشور ژاپن رخ داده است که وجود جناح افراطی هند (همان قبیله نینجایی که اغلب اوقات با لوگان و دردویل مبارزه می‌کردند)، یکی از همین تحولات بود. لوگان بعد از پیدا کردن پناهگاه آن‌ها، متوجه شد که این نسخه از هند، یک پورتال به وجود آوردند که مستقیم به جهنم راه دارد؛ همین کار خیلی بیشتر از قبل آن‌ها را به نمادی که او را می‌پرستیدند (یعنی بیست)، نزدیک می‌کرد.

شخصیت سولم به همراه شمشیر ساخته شده توسط موراماشا

پیچیدگی بزرگ این ماجرا این است که هیچکس به جز موراماسا در جهنم حضور نداشت؛ کسی که ظاهرا به قتل رسیده بود و به شعله‌های آتش آن‌جا محکوم شده بود تا سلاح‌های جدیدی را برای هند و بیست بسازد. لوگان به درون گدازه‌های جهنم افتاد و در یک اسکلت آدامانتیومی ذوب شد. اما مدت زیادی طول نکشید که او از درون این گدازه‌ها بیرون کشیده شد و به یک سلول افتاد؛ جایی که بالاخره توانست با سولم برخورد کند. او توضیح داد که چطور مسیر خود را به سمت جهنم پیدا کرده است و چرا به‌دنبال موراماسا می‌گردد. او حتی به این موضوع اشاره کرد که «کاملا واضح است که ما دو نفر... باید یکدیگر را ملاقات می‌کردیم، حالا یا به‌عنوان بهترین دوستان یا بدترین دشمنان».

لوگان بعد از اینکه بهبود پیدا کرد، به یک موضوع خیلی مهم و شوکه‌کننده درباره سولم پی برد. او متوجه شد که پوست سولم با آدامانتیوم پیوند خورده است. برای مدت کوتاهی این دو نفر با هم متحد شدند تا به‌دنبال موراماسا بگردند. سرانجام در یک مراسم عروسی که بین شیطان‌های او و قبیله هند برگزار شده بود، او را پیدا کردند. این مراسم عروسی با دو شمشیر جدیدی که موراموسا ساخته بود، قطعی و نهایی شد؛ او حتی روح خودش را هم در این شمشیرها قرار داده بود. در همین لحظه بود که لوگان و سولم به پایین سقوط کردند؛ آن هم درحالی‌که سولم هر دو «عروس‌ها» و «دامادها» را به قتل رساند و از دو شمشیر محافظت کرد.

او در طی همین ماجراها و مخمصه‌ها، به نکته خیلی مهمی پی برد؛ آن هم این بود که شمشیرهای موراماسا می‌توانند آدامانتیوم را ببرند و به همین ترتیب هم یک ابزار بالقوه برای کشتن او هستند. سولم که این شمشیرها را به‌دست آورده بود، تصمیم گرفت که یکی از آن‌ها را به ولورین بفروشد. با اینکه مشخص نیست که لوگان برای به‌دست آوردن این شمشیر چه چیزی را فروخته است، اما در صحنه‌های بعدی ما شاهد این هستیم که او به کراکوآ و حلقه قهرمانان برگشته است؛ آن هم به همراه مجیک و شمشیر موراماسای جدید خود. هنوز مشخص نیست که لوگان و سولم چه زمانی بالاخره مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. اما به نظر می‌رسد که قرار است این نبرد، برای مدت‌ها ادامه داشته باشد. علاوه‌بر این، اگر لوگان هم یکی از افراد شکست‌خورده این نبرد باشد، ممکن است به شکل متفاوتی بازگردد.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده