نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

تهدید کیهانی بدتر از گالاکتوس در سری کمیک Fantastic Four: Antithesis معرفی شد

زمانی‌که اعضای تیم چهار شگفت‌انگیز در تلاش هستند تا این تهدید جدید را از رسیدن به سیاره زمین متوقف کنند، متوجه می‌شوند که این شرور کیهانی، چقدر خطرناک‌تر از گالاکتوس است.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۲ سری کتاب کمیک Fantastic Four: Antithesis را برای شما فاش کند.

.

.

.

اگر داستان‌های گالاکتوس را دنبال کرده باشید، کاملا اطلاع دارید که این چند وقت اخیر، چقدر دوران سختی برای این شخصیت کیهانی بوده است. زمانی‌که این ابرشرور برای اولین‌بار ظاهر شد و با اعضای تیم چهار شگفت‌انگیز مبارزه کرد و سیاره زمین را نسبت به خورده شدن و از بین رفتن تهدید کرد، همه حساب کار دستشان آمد؛ یک شخصیت فوق‌العاده قدرتمند و ترسناک در سرتاسر دنیای مارول. اما حالا وضعیت فرق کرده است و او به‌خاطر چندین نیروی مختلف، تا حد زیادی از آن جذبه و ترسناک بودن فاصله گرفته است. خط داستانی مینی سری Fantastic Four: Antithesis نشان داد که آنتی تزیز نه‌تنها یک عنوان فرعی شوم است، بلکه نام یک ابرشرور کیهانی جدید محسوب می‌شود.

در این رویداد، اولین خانواده دنیای مارول متوجه می‌شوند که این شرور در حال آمدن به سمت زمین است؛ این در حالی است که او در طی مسیر رسیدن به زمین، کار گالاکتوس را هم یکسره کرد. اولین قسمت این مینی سری در جایی به پایان رسید که سیلور سرفر روی زمین سقوط کرد؛ کسی که در یک برهه زمانی خاص، هرالد گالاکتوس محسوب می‌شد. اعضای چهای شگفت‌انگیز بلافاصله به سراغ او رفتند و نورین راد به محض اینکه هوش خود را به‌دست آورد، به دوستان قدیمی خود اطلاع داد که یک دشمن جدید از کیهان، گالاکتوس را کشته است؛ کسی که مسیر نابودگرانه‌ای را در جهان در پیش گرفته است. زمانی‌که اعضای تیم تحقیق کردند، متوجه شدند که گالاکتوس زنده است.

آن‌ها در طی همین تحقیقات به این نتیجه رسیدند که این شرور، چقدر قدرتمندتر از گالاکتوس است. گالاکتوس فقط برای اینکه گرسنگی بینهایت خود را کنترل کند، جهان‌ها را می‌خورد. اما آنتی تزیز از همه نظر، روحی، شخصیتی و غیره، دقیقا در مقابل و در تضاد بلعنده‌ی دنیاها قرار داشت. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که با وجود تضادی که آنتی تزیز با گالاکتوس دارد، اصلا یک شرور به حساب نمی‌آید. در عوض، این شرور جدید تمام موجودات و افرادی را که در سر راهش قرار دارند، مطیع خود می‌کند، هرگونه شخصیت و روح و روانی را از آن‌ها می‌گیرد تا آن‌ها تبدیل به یک سری سرباز بی‌هویت، در اختیار آنتی تزیز باشند.

شخصیت آنتی تزیز در حال حمله به آقای شگفت‌انگیز

آنتی تزیز بعد از برخورد با گالاکتوس و سرفر، نورین راد را به سمت زمین فرستاد و در همین حین هم گالان را از هرگونه قدرت کیهانی پاک کرد. گالان که دوباره به شکل فانی خود برگشته بود، ناامیدانه خودش را به یک سیارک رساند. گالان به‌جای اینکه در محیط خلاء و بسیار سرد اعماق فضا بماند، به منطقه منفی تبعید شد. آنتی تزیز این کار را انجام داد تا خیلی راحت بتواند جایگاه گالاکتوس را در فضا به‌دست بیاورد. چهار شگفت‌انگیز بعد از اینکه تغییراتی در تخته سرفر انجام دادند، به همراه نورین یک مأموریت نجات ناامیدانه را به راه انداختند و توانستند گالان را برگردانند؛ این در حالی بود که در همان زمان، Annihilus حمله خود را آغاز کرد.

آن‌ها بعد از اینکه به زور از دست Annihilus و منطقه منفی فرار کردند، متوجه شدند که آن‌ها به منطقه امن و ساختمان بکستر نرفته‌اند؛ بلکه در عوض وارد کشتی فضایی گالاکتوس که در اعماق فضا قرار داشتند، وارد شدند. اگر فقط همین امسال را بخواهیم در نظر بگیریم، گالاکتوس در ابتدا با بلک وینتر و ثور برخورد کرد و تا حد زیادی ابهت خود را از دست داد. زیرا ثور هم مستقیما قدرت کیهانی را علیه گالان استفاده کرد و کاملا او را سوزاند. حالا هم که آنتی تزیز وارد دنیای مارول شده است و قصد دارد که ارتش بی‌هویت و بدون مغز خودش را تشکیل بدهد. آنتی تزیز بعد از ورود به این دنیا، خیلی راحت گالاکتوس و سیلور سرفر را شکست داد.

او در همین حین که در حال رفتن به سمت زمین بود، اثبات کرد که یکی از قدرتمندترین شرورهای دنیا محسوب می‌شود که می‌تواند کل کیهان را به خطر بیاندازد. با اینکه حالا گالان با چهار شگفت‌انگیز و سیلور سرفر متحد شده است، اما قدرت کیهانی را ندارد که بتواند در نبردی برابر در مقابل دشمن خود قرار بگیرد. بااین‌حال، نکته مثبتی که وجود دارد، این است که بلعنده جهان، حالا با بازگشت به کشتی فضایی خودش، ممکن است بتواند راهی را برای بازگرداندن قدرت‌هایش پیدا کند؛ آن هم درحالی‌که قهرمانان را درکنار خودش دارد و با کمک آن‌ها می‌تواند آنتی تزیز را شکست دهد.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده