نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۳

بتمنی که می‌خندد، در مجموعه کمیکی Speed Metal به سراغ خانواده فلش می‌رود

در قسمت اول مجموعه Dark Nights: Death Metal - Speed Metal، بتمنی که می‌خندد، ترسناک‌ترین ارتش شرور خود را آزاد می‌کند تا به‌دنبال اعضای خانواده فلش بروند.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت اول سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal - Speed Metal را برای شما فاش کند.

.

.

.

داستان قسمت اول Speed Metal درست بعد از رویدادهای قسمت ۳ سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal جریان دارد. بعد از اینکه واندر وومن و بتمن یک مأموریت نجات را به راه می‌اندازند، می‌توانند سوپرمن و دیگر قهرمانان گروه لیگ عدالت را نجات دهند. بعد از این اتفاق، یک نقشه دیگر را برای مقابله با بتمنی که می‌خندد و پرپتوا، مادر مولتی ورس، طراحی می‌کنند. اگر داستان این مجموعه را دنبال کرده باشید، می‌دانید که بتمنی که می‌خندد، حالا تبدیل به تاریک‌ترین شوالیه شده است. بنابراین تنها یک کار برای او باقی مانده تا بتواند تبدیل به قدرتمندترین موجود در کل مولتی ورس شود؛ این کار هم این است که به والی وست دست پیدا کند و انرژی آنتی کرایسیس او را بگیرد.

به همین ترتیب هم این شرور بسیار قدرتمند، کارهای خود را برای دستگیر والی آغاز کرده است؛ در همین حین، بری آلن و جی گریک هم به والی پیوستند. همین پیوستگی باعث شد تا این سه شخصیت، در قسمت ۱ مجموعه Speed Metal وارد اسپید فورس شوند تا بلکه بتوانند به این طریق از دست بتمنی که می‌خندد، فرار کنند. البته نکته مهمی که دراین‌میان وجود دارد، این است که این شرور تنها نیست. تاریک‌ترین شوالیه، ترسناک‌ترین ارتش تاریخ خود را رها کرده تا به سراغ خانواده فلش بروند؛ یک لژیون از دارک فلش‌ها. در ابتدای قسمت ۱ سری کتاب کمیک Speed Metal، بتمنی که می‌خندد، در میان یک ابر خیلی بزرگ و کابوس‌وار، به‌دنبال جی، والی و بری به درون اسپید فورس می‌رود.

ارتشی از دارک فلش‌ها در سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal - Speed Metal

مدت زیادی نمی‌گذرد که والاس وست هم به این سه اسپیدستر می‌پیوندد. کید فلش بلافاصله دویدن را درکنار آن‌ها آغاز می‌کند و آن‌ها هم با سرعت زیاد، تمام اتفاقاتی را که در حال رخ دادن هستند، توضیح می‌دهند و می‌گویند چه چیزهایی در معرض خطر است. در همین لحظه است که آن‌ها توسط صدای ترسناک طبل‌های جنگی متوقف می‌شوند. این طبل‌ها آمدن یک ارتش بزرگ از فلش‌های تاریک از سرتاسر دارک مولتی ورس را هشدار می‌دهند. در خط داستانی مجموعه Dark Nights: Metal و همچنین دنباله آن یعنی Death Metal، اینطور مشخص شد که مولتی ورس تاریک، خانه واقعیت‌های پیچیده است؛ واقعیت‌هایی که به واسطه ترس‌های شخصیت‌های اصلی دنیای دی سی به وجود آمدند.

در دنیای DC، بلک فلش اساسا نقش مرگ را برای تمام شخصیت‌هایی که توانایی‌های سرعتی دارند، ایفا می‌کند. بلک فلش یک خشم است که در سرتاسر اسپید فورس جریان دارد و زمانی‌که وقت مورد نظر برسد، جان یک اسپیدستر را می‌گیرد. به‌صورت کلی، این فلش ظاهر همان اسکارلت اسپیدستر را دارد؛ با این تفاوت که به‌جای لباس معمول قرمز، لباس مشکی برتن دارد. بخش زیادی از ارتش دارک فلش‌های بتمنی که می‌خندد، متشکل از همین بلک فلش‌های زامبی شکل است. اما دراین‌میان، یک سری فلش‌های قابل‌توجه هم وجود دارند؛ مانند یک گوریلا گراد دارک فلش، یک دارک فلش که شبیه به بتمن است و احتمالا ترسناک‌تر از همه، یک جوکر بلک فلش.

آن‌ها درکنار هم یک ارتش از اسپیدسترهای زامبی شکل غول پیکر و ترسناک را تشکیل دادند که قطعا چالش بزرگی را برای بری، جی، والاس و والی به وجود می‌آورند. در حقیقت آن‌ها می‌توانند این قهرمانان تک تک از روی زمین بردارند؛ جی از سایر عقب می‌ماند تا با این ارتش مقابله کند و طولی نمی‌کشد که والاس هم به او می‌پیوندد... زیرا نمی‌تواند خودش را به بری و والی برساند. این دارک فلش‌ها حتی موفق شدند که خودشان را به والی برسانند اما او بالاخره توانست به مقصد خود یعنی صندلی موبیوس برسد؛ پیش از اینکه آن‌ها بتوانند او را متوقف کنند. ممکن است خانواده فلش در این مسابقه پیروز شده باشند اما بتمنی که می‌خندد، هنوز هم می‌تواند این ارتش را بازگرداند و دوباره به سراغ اسپیدسترها برود.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده