نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۷

شرکت ولینت رویداد کمیکی Bloodshot: One Last Shot را معرفی کرد

شرکت Valiant Entertainment اخیرا رویداد کمیکی Bloodshot: One Last Shot را معرفی کرد. آن‌ها اعلام کردند که قرار است عرضه این سری از ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت ولینت اینترتینمنت (Valiant Entertainment) رویداد کمیکی جدید شخصیت بلادشات را با نام Bloodshot: One Last Shot معرفی کرد. مسئولان این شرکت اعلام کردند که عرضه این سری کتاب کمیک از ماه ژانویه سال آینده میلادی آغاز می‌شود؛ مجموعه‌ای که توسط تیم سیلی و برت بوث نوشته و طراحی شده است. بیانیه مطبوعاتی رسمی شرکت ولینت به شرح زیر است:

«برای یک دوران دیوانه‌وار آماده باشید. زیرا خط داستانی One Last Shot که پر از صحنه‌های اکشن است، در ماه ژانویه سال آینده در قسمت ۱۰ سری کتاب کمیک BLOODSHOT آغاز خواهد شد! تیم سیلی، یکی از بهترین نویسنده‌های نیویورک تایمز، در این مجموعه خود که حسابی هم مورد تقدیر و تحسین قرار گرفته است، قصد دارد که یک پایان انفجاری را به مخاطبان نشان دهد. او در این مسیر، هنرمند نمادین این صنعت یعنی برت بوث و هنرمند فوق‌العاده دیگری به نام پدرو اندرئو را هم درکنار خودش دارد. آن‌ها قرار است هرگونه ماجرای هیجانی و ضرب و شتمی را به تصویر بکشند؛ زیرا بلادشات قرار است با مجازات روبه‌رو شود.

در این خط داستانی کمیکی، قرار است دو شخصیت از اثر سینمایی و بلاک باستری Bloodshot با بازی وین دیزل هم حضور داشته باشند؛ یعنی ویلفرد ویگنز و کی تی! تیم سیلی درباره این مجموعه اینطور گفته است: «بلادشات که از خط داستانی The Burn بیرون آمده است، احساس می‌کند که او بالاخره باید خودش را در تاریکی رها کند و دیگر برنگردد. اما طولی نمی‌کشد که ویگنز با او تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند که به او نیاز دارد. هر زمان که او به بشریت پشت می‌کند، یک دلیل دیگر پیدا می‌شود که او دوباره به سمت همان بشریت بازگردد». سیلی از ساخت یک گذشته برای ویگنز، بسیار لذت می‌برد؛ این یعنی داستان جدید قرار است یک چهره آشنا را به طرفداران قدیمی بلادشات معرفی کند.

«ویگنز یک داستان‌ساز است و ما فرصت این را پیدا کردیم که داستان او را با گذشته شرور خود گره بزنیم؛ من قصد ندارم آن را برای کسی افشا کنم. این اتفاق، یک اشاره به یک سری پیوستگی کلاسیک بلادشات است که ما قرار است یک نسخه جدید از یکی از افراد بد گذشته را وارد داستان کنیم». قسمت ۱۰، بخش ۱ خط داستانی One Last Shot در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۴ دی ۱۳۹۹) به فروش می‌رسد.»

شخصیت بلادشات به همراه رد گلوله‌ها

افراد مسلح در حال تیراندازی به سمت بلادشات

شخصیت بلادشات در حال تیراندازی به افراد مسلح


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده