نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۴

رد هالک به سری کتاب کمیک Captain America بازمی‌گردد

شرکت مارول با انتشار تصویر جلد و خلاصه داستان کوتاهی از قسمت جدید سری کتاب کمیک Captain America، رسما تایید کرد که قرار است رد هالک به این مجموعه بازگردد.

در طی همین چند روز اخیر، شرکت مارول خلاصه داستان کتاب‌های کمیک خود را که قرار است در ماه دسامبر عرضه شوند، منتشر کرد؛ این در حالی بود که اکثر آن‌ها هم روی پیامد ماجراها و رویداد X of Swords و همچنین ورود رویداد کراس اوری جدید این شرکت یعنی King in Black تمرکز داشتند. اما در میان آن‌ها بازگشت یک شخصیت بسیار محبوب هم دفن شده بود که شاید از چشم خیلی‌ها پنهان مانده بود. در خلاصه داستان رسمی قسمت ۲۶ سری کتاب کمیک Captain America، شرکت مارول کامیکس رسما تایید کرد که شخصیت رد هالک قرار است به این دنیای رنگارنگ بازگردد. این شرکت علاوه‌بر انتشار تصویر جلد این کتاب کمیک، در خلاصه داستان آن فقط کلمه RED HULK! را نوشته است.

در این تصویر که توسط الکس راس طراحی شده است، ما شاهد این هستیم که این شخصیت قرمز رنگ در حال مبارزه با استیو راجرز است.داستان قسمت ۲۶ سری کتاب کمیک Captain America توسط نویسنده‌ای به نام تا-نهیسی کوتس نوشته و تصاویر آن هم توسط هنرمندی به نام لئونارد کرک طراحی شده است. طرفداران مجموعه کوتس که حول محور کاپیتان آمریکا می‌چرخد، به خوبی می‌دانند که ژنرال تاندر بولت راس (یا همان رد هالک) یکی از اجزای اصلی و مهم این ولوم از کتاب‌های کمیک کاپیتان بوده است. در بخش‌های زیادی از این مجموعه، ما شاهد مرگ آشکار این شخصیت بودیم؛ اتفاقی که مدام هم دلیل اصلی آن، مرد ستاره‌دار شناخته می‌شد.

استیو هم به‌طبع مجبور شد که پا به فرار بگذارد. در حقیقت، در تمام این مدت راس زنده بود و برای مدتی کاملا مخفیانه به استیو و اعضای گروه دختران آزادی کمک می‌کرد. همه این ماجراها ما را به سمت سؤال بزرگی درباره درگیری کاپیتان آمریکا و رد هالک سوق می‌دهد. بدون شک اگر شرایط مناسب در این سری پیش بیاید، کاپیتان آمریکا دست رد به نبرد با رد هالک نمی‌زند و قطعا این موقعیت را قبول می‌کند. اما چیزی که دراین‌میان مشخص نیست، این است که آن‌ها واقعا چه نبردی را با یکدیگر انجام می‌دهند و موضوع آن چیست؛ آن هم باتوجه‌به تفاوتی که در اندازه و میزان قدرت در میان آن‌ها وجود دارد.

شخصیت رد هالک در حال مبارزه با کاپیتان آمریکا

درهرصورت، این نبرد قرار است برای مدت‌ها به طول بیانجامد و ماجرا در همین یک قسمت به پایان نخواهد رسید. از طرف دیگر هم اعلام شده که تاندر بولت راس قرار است در دنیای سینمایی مارول به روی پرده سینماها بازگردد و یکی از بازیگران مطرح به نام ویلیام هرت هم قرار است نقش او را در فیلم Black Widow (بلک ویدو) ایفا کند. این شخصیت آخرین بار در مراسم خاکسپاری تونی استارک در فیلم Avengers: Endgame (انتقام جویان: پایان بازی) دیده شد. در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بینهایت) مشخص شد که او حالا وزیر امور خارجه ایالات متحده شده است. نسخه سینمایی این شخصیت هنوز فرصت این را به‌دست نیاورده که از راسِ معمولی تبدیل به رد هالک شود. اما این موضوع باعث نشده که طرفداران به نتیجه نهایی این تغییر و تحولات فکر نکنند و خود استودیو مارول هم در حال درنظرگرفتن این ایده است.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده