نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

مارول با انتشار تصویری از رویداد Enter the Phoenix، انتقام‌جویان فینکسی را نشان داد

شرکت مارول به‌تازگی با انتشار تصویر جدیدی از رویداد Enter the Phoenix، انتقام‌جویان فینکسی و همچنین لباسی مخصوصی را که برای آن‌ها طراحی شده، به مخاطبان نشان داد.

نبرد برای نیروی فینکس در ماه دسامبر سال جاری و در سری کتاب کمیک Avengers آغاز می‌شود. نماد کیهانی تخریب، زندگی و تولد دوباره که با نام نیروی فینکس شناخته می‌شود، قرار است در قسمت ۴۰ سری کتاب کمیک Avengers دوباره بازگردد. نویسنده‌ای به نام جیسون آرون و هنرمندی به نام خاویر گارون قرار است در رویداد Enter the Phoenix حسابی هنرنمایی کنند. براساس بیانیه رسمی‌ای که منتشر شده، در این داستان ما شاهد این هستیم که نیروی فینکس به‌دنبال میزبان بعدی خود می‌گردد. همین ماجرا به اعضای تیم اونجرز می‌رسد؛ ماجرایی که در آن یک سری از قدرتمندترین قهرمانان و شروران دنیای مارول، در یک رقابت بزرگ که در سرتاسر جهان گسترده شده، درگیر می‌شوند.

همین رقابت است که در پایان مشخص می‌کند که چه کسی می‌تواند تبدیل به فینکس جدید شود. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول تصویری از جلد این قسمت مشخص کرده که در آن ما شاهد شخصیت‌های مختلفی هستیم. جیسون آرون در میان صحبت‌های خود، اینطور درباره این رویداد توضیح داد:

نمادینی‌ترین و ابتدایی‌ترین قدرت‌های جهان مارول در محوریت مجموعه Avengers من قرار داشتند. تعداد کمی از نیروهای موجود در کیهان هستند که نسبت به نیروی فینکس، قدرت بیشتری در تکان دادن جهان و نابود کردن آن را دارند. همان‌طور که قبلا دیدیم، قدمت این المان روی زمین، به عصر حجر برمی‌گردد. اما امروزه، فرصت زیادی پیش نیامده که ما این مرغ آتشین را خیلی ببینیم. حالا قرار است این موضوع تا حد خیلی زیادی تغییر کند. حالا ققنوس بازگشته است و با روحیه تولد دوباره آتشین خود، به‌دنبال یک نماد کاملا جدید می‌گردد. به همین خاطر هم بزرگ‌ترین مسابقه‌ای را که جهان به خود دیده است، آغاز می‌کند.

در این مسابقه، برخی از قدرتمندترین قهرمانان و شروران فرخوانده می‌شوند تا با یکدیگر مسابقه دهند و مشخص کنند که چه کسی برای تبدیل شدن به یک فینکس کاملا جدید، مناسب است. همه شخصیت‌ها تبدیل می‌شوند. اما چه کسی در این رقابت می‌سوزد؟

آنهایی که توسط نیروی فینکس تسخیر می‌شوند، یک لباس جدید که با سبک این نیرو طراحی شده، دریافت می‌کنند. این لباس‌ها توسط گارون طراحی شده‌اند. آرون در رابطه با این موضوع هم اینطور توضیح داد:

«خاویر گارون در رویداد Age of Khonshu کارها و طراحی‌های خیلی خوبی را انجام داد. حالا هم با بازگردادن بزرگ‌ترین، قدرتمندترین و آتشی‌ترین گروه انتقام‌جویانی که تا به امروز دیده‌ایم، مشغول است. البته در این بین، یک سری شگفتی بسیار جذاب هم وجود دارد.»

براساس برنامه‌ریزی‌ها، قسمت ۴۰ سری کتاب کمیک Avengers قرار است در ماه دسامبر سال جاری منتشر شود.

حضور شی هالک، ولورین، شانگ جی، بلک پنتر، کاپیتان آمریکا و نیمور در تصویر رویداد Enter the Phoenix


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده