نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۰

قدرتمندترین جنگجوی دنیای تاریک دی سی در کمیک Death Metal: Trinity Crisis معرفی شد

در قسمت اول سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal: Trinity Crisis، بتمن و واندر وومن با فردی برخورد می‌کنند که او را از دنیای تاریک دی سی خیلی خوب می‌شناسند.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت اول سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal: Trinity Crisis را برای شما فاش کند.

.

.

.

در Dark Nights: Death Metal، بتمنی که می‌خندد، کنترل یک نسخه جدید از واقعیت را در دست گرفته است که آن را با نسخه‌های بی‌شماری از شوالیه‌های تاریک شرور پر کرده است. در حقیقت، در سرتاسر این رویداد، ما شاهد نسخه‌های مختلفی از شخصیت‌های شرور شبیه به بتمن بودیم؛ مانند بت-میج، بیاندر، بی-رکس، بتراسیتس، کالکتور، بتمنهتن و نایت گلایدر و خیلی‌های دیگر که حتی اسم درستی هم ندارند که بتوانیم آن‌ها را مورد خطاب قرار بدهیم. حالا در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، قسمت اول سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal - Trinity Crisis همه چیز را وحشتناک‌تر از قبل می‌کند؛ ما در این قسمت با افراد دیگری از ارتش شرورانه بتمنی که می‌خندد، آشنا می‌شویم.

اما این شخصیت‌ها، بتمن‌های پیچیده شده نیستند. برخی از آن‌ها در حقیقت شخصیت‌هایی محسوب می‌شود که به طریقی، ارتباط نزدیکی با بروس وین دارند. یکی از این افراد، زن جوانی به نام «کال» است؛ دختر شرور بتمن و واندر وومن. داستان قسمت اول این مجموعه درست بعد از قسمت ۳ Death Metal جریان دارد. بتمن و واندر وومن موفق شدند که سوپرمن و دیگر ابرقهرمانان را از دست دارک فادر آزاد کنند. حالا آن‌ها کاملا آماده هستند تا نقشه‌ای را برای دزدیدن انرژی بحران از دست پرپتوآ، طراحی و اجرا کنند. کلارک، بروس و دیانا برای انجام این کار به قلعه خفاشی بتمنی که می‌خندد، نفوذ کردند. اما زمانی‌که به آن‌جا می‌رسند، با گروهی از ماموران شرور برخورد می‌کنند.

واندر وومن در حال روبه‌رو شدن با شخصیت کال

در میان این گروه، زن جوانی به نام کال حضور داشت که دختر شوالیه تاریکی و شاهزاده آمازون محسوب می‌شد. واندر وومن برای مدت کوتاهی به مبارزه با کال پرداخت؛ نبردی که در آن، این زن جوان آشکار کرد که بروس و دیانا در دنیای دارک مولتی ورس، پدر و مادرش هستند. کال لباسی از رنگ مشکی و طلایی بر تن کرده که ترکیبی از تجهیزات آمازونی واندر وومن و شمایل بتمن است. مبارزه مختصر او با دیانا نشان داد که او به‌گونه‌ای آموزش دیده تا درست همانند یک آمازون مبارزه کند. همین موضوع نشان می‌دهد که او توانایی‌های هم پدر و هم مادر خود را دارد؛ چیزی که باعث می‌شود تا او تبدیل به یکی از خطرناک‌ترین جنگجویان مولتی ورس DC شود.

دارک مولتی‌ورس، خانه نسخه‌های جایگزین از تمام شخصیت‌های دنیای دی‌سی محسوب می‌شود. بتمن و واندر وومن در گذشته بارها و بارها از لحاظ احساسی با هم درگیر بودند؛ چه در پیوستگی اصلی و چه خارج از آن. در حقیقت، در دنیای انیمیشنی دی‌سی، این دو شخصیت خیلی به یکدیگر نزدیک شدند و حتی در کتاب‌های کمیک دیگر هم ما شاهد یک جذابیت بالقوه بین این دو بودیم. حتی در قسمت ۱ سری کتاب کمیک Batman: The Merciless که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود، ما یک واقعیت تاریک را دیدیم که در آن بتمن و واندر وومن با هم ارتباط داشتند. قسمت اول این مجموعه با معرفی کال، دنیایی را نشان می‌دهد که بتمن و واندر وومن جذابیت خود نسبت به یکدیگر را به سطح جدیدی بردند و حالا صاحب یک فرزند شده‌اند. با اینکه حضور کال بسیار کوتاه بود، اما آنقدر پتانسیل در این شخصیت وجود دارد که احتمالا در آینده‌ای نزدیک داستان‌های بیشتری را از او خواهیم دید.

واندر وومن در حال مبارزه با شخصیت کال


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده