نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۸

دیگر اعضای واچمن هم در سری کتاب کمیک Rorschach حضور خواهند داشت

تیم خلاق سری کتاب کمیک Rorschach اخیرا به سؤال دیمن لیندلوف در رابطه با اینکه آیا شخصیت‌های دیگر دنیای واچمن هم در این مجموعه حضور خواهند داشت یا خیر، پاسخ داد.

مدتی پیش، دیمن لیندلوف که شورانر سریال Watchmen (واچمن) از شبکه HBO بود، در رویداد DC FanDome که روز شنبه برگزار شده بود، سوالی را خطاب به خالقان سری جدید کمیک آن مطرح کرد. آیا شخصیت‌های کلاسیک دیگر دنیای واچمن هم قرار است در مجموعه جدید Rorschach از تام کینگ و خورخه فورنس حضور پیدا کنند یا خیر؟ هر دوی این هنرمندان هم اعلام کردند که در حقیقت هم‌تیمی‌های سابق رورشاک قرار است در آینده در این مجموعه حضور پیدا کنند. لیندلوف در این رویداد چنین سوالی را مطرح کرد: «آیا ما می‌توانیم انتظار این را داشته باشیم که شخصیت‌های مهم دیگری هم در این ۱۲ قسمت حضور پیدا کنند، حالا چه در گذشته چه در زمان حال؟»

هر دوی هنرمندان این موضوع را تایید کردند. کینگ در ادامه اینطور پاسخ داد: «من آن‌ها را دیده‌ام... خورخه از قبل آن‌ها را کشیده بود!» البته هیچکدام از این هنرمندان توضیح ندادند که کدام شخصیت‌ها قرار است ظاهر شوند. اما در طی دو پنلی که مربوط‌به فورنس بود، شخصیت‌های واچمن در ویدیویی که نشان داده شد، قابل مشاهده بودند. در اولین پنل ما شاهد دکتر منهتن، نایت اول، سیلک اسپکتر، آزیمندیس و کمدین بودیم که درکنار رورشاک حضور داشتند. پنل دیگر هم شامل یک کلوز آپ از دکتر منهتن بود. اینطور به نظر می‌رسد که شخصیت‌ها، همان ظاهر و تجسمی را که در مجموعه اصلی Watchmen از آلن مور و دیو گیبنز نشان داده شده بود، دارند.

همین موضوع نشان می‌دهد که داستان در بازه زمانی سال ۱۹۸۵ جریان دارد؛ همان سالی که داستان اصلی در آن جریان داشت. از آنجایی که داستان مجموعه کینگ و فورنس در دنیای امروزی جریان دارد، احتمالا این چیزهایی که گفته شد، در قالب صحنه‌های فلش بکی نشان داده می‌شود. مگر اینکه دکتر منهتن از یک سری راه خاص برای سفر در زمان استفاده کرده باشد. در پایان سری کتاب کمیک Watchmen رورشاک توسط منهتن به قتل رسید. حالا اینکه این رورشاکی که در این مجموعه وجود دارد، احیا شده‌ی نسخه اصلی است یا اینکه یک نسل جدید از شخصیت‌ها ایجاد شده، مشخص نیست و برای دیدن آن باید صبر کرد؛ مانند اتفاقی که در سری کتاب کمیک Doomsday Clock از جف جانز و گری فرانک رخ داد. قسمت ۱ سری کتاب کمیک Rorschach در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) توسط شرکت دی سی کامیکس عرضه خواهد شد.

 


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده