نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۴

شرور اصلی رویداد Justice League: Endless Winter توسط دی سی مشخص شد

رویداد کراس اوری جدید دی سی به نام Justice League: Endless Winter، یک شرور باستانی دارد که براساس افسانه‌های نورس خلق شده است تا دنیای دی سی را به آشوب بکشد.

شرکت دی سی کامیکس مدتی پیش رویداد کراس اوری جدید خود یعنی Justice League: Endless Winter را معرفی کرد؛ رویدادی که قرار است از ماه دسامبر سال جاری انتشار آن آغاز شود و در سرتاسر عنوان‌های خانواده لیگ عدالت خود گسترش پیدا کند. داستان این رویداد کراس‌اوری توسط اندی لنینگ و ران مارز نوشته شده است. قسمت اول سری کتاب کمیک Justice League: Endless Winter قرار است در ۱ دسامبر (۱۱ آذر) توسط دی‌سی کامیکس عرضه شود. حال در جدیدترین اخبار دنیای کمیک گفته شده که این خط داستانی جدید، قرار است یک شرور باستانی از دوران وایکینگ‌ها داشته باشد که با نام فراست کینگ شناخته می‌شود. او قرار است در این رویداد، دنیای DC را در یک کولاک جادویی فرو ببرد.

همان‌طور که انتظار می‌رود، درگیری فعلی قهرمانان دنیای دی سی این است که به اسرار گذشته این شرور پی ببرد و او را بشناسند؛ خصوصا درگیری‌ها و مبارزه‌هایی که او با قهرمانان دوران خودش داشته است. ریشه‌ها و خواستگاه فراست کینگ به‌صورت مستقیم از افسانه‌های نورس که حول محور Ragnarok می‌چرخد، گرفته شده است؛ ماجرای افسانه‌ای که در همان اسطوره‌های نورس رخ داده است. اندی لنینگ که نویسنده این رویداد است، در یک مصاحبه خطاب به گزارشگر سایت خبری CBR اینطور توضیح داد:

زمستان بی‌پایان اشاره‌ای به «Fimbulwinter» است؛ نامی که در افسانه نورس به زمستان بی‌پایان داده‌اند. در افسانه‌های نورس، پیش از اینکه رگناروکی به وجود بیاید، به مدت دو سال زمستان مداوم وجود داشت. کار درخشانی که ما انجام دادیم، این بود از اسطوره‌ها و پیوستگی‌های مختلف استفاده کردیم. بنابراین در برهه زمانی‌های متفاوت، قرار است چیزهای مختلفی در داستان پدیدار شود. یکی از نکات بسیار جالبی که درباره این رویداد وجود دارد، این است که ما توانستیم یک شرور جدید برای دنیای دی‌سی خلق کنیم؛ تهدید جدیدی که هیچگونه ارتباطی با پیوستگی‌های پیش از این رویداد ندارد و مسائل مربوط‌به خودش را به وجود می‌آورد.

این خط داستانی دارای ۹ بخش است و در هر کدام از این قسمت‌ها ما شاهد یک صحنه فلش بکی هستیم که به قرن دهم بازمی‌گردد؛ زمانی‌که فراست کینگ برای اولین‌بار تلاش کرد تا دنیای دی سی را فتح کنند و قهرمانان دوران وایکینگ به مبارزه با این شرور پرداختند تا او را متوقف کنند. نبرد گذشته اطلاعات زیادی از داستان اصلی را در اختیار ما قرار می‌دهد. داستان این رویداد در دنیای امروزی جریان دارد. اعضای تیم لیگ عدالت اگر واقعا امیدوار هستند که دنیای DC را نجات دهند، باید تلاش کنند که تا جایی که می‌توانند، اسرار سیاره زمین را که مربوط‌به هزار سال پیش می‌شود، کشف کنند؛ تا بلکه بتوانند اطلاعات خوبی برای شکست دادن شرور امروزی به‌دست بیاورند. ران مارز در طی همان مصاحبه، این توضیحات را به صحبت‌های همکار خود اضافه کرد:

«اینکه چه اتفاقاتی در دوران قدیم رخ داده، ارتباط خیلی زیادی با چیزی که امروزه قرار است رخ دهد، دارد و این اطلاعات خیلی مهم هستند؛ یعنی همین تهدیدی که قرار است در دنیای امروز به وجود بیاید و با نام فراست کینگ شناخته می‌شود. اشتباهاتی که در گذشته رخ داده بود، نشان می‌دهد که اتفاقات در برهه زمانی فعلی چگونه قرار است پیش برود. آن‌ها با این اسرار گذشته می‌توانند درس‌های زیادی بگیرند. اعضای لیگ عدالت نیاز دارند تا یک سری اطلاعات خاص را به‌دست بیاورند تا بتوانند در مقابل این تهدید بزرگ، عملکرد خوبی داشته باشند. ارتباط‌های خاصی با دوران قدیم وجود دارد که نشان می‌دهد همه چیز در دوران امروزی چطور باید پیش برود؛ چه برای رسیدن به نتیجه خوب و چه نتیجه بد.»


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده