نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۳

شرکت مارول با انتشار تصویری دشمن جدید ولورین را معرفی کرد

از آنجایی که سیبرتوث به خاطر اقدامات خود به حبس طولانی مدت محکوم شد، مارول هم با انتشار تصویر مرموزی یک شخصیت جدید به‌عنوان بزرگ‌ترین دشمن جدید ولورین معرفی کرد.

اگر شما این چند وقت اخیر انتشارهای اخیر شرکت مارول کامیکس از گروه مردان ایکس را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که شورای خاموش کراکوآ رأی خود را برای سیبرتوث، مرگبارترین رقیب ولورین را اعلام کردند. آن‌ها اینطور رأی دادند که سیبرتوث باید به خاطر کشتن بی‌پروایانه انسان‌ها در رویداد House of X باید در گودالی حبس شود. بعد از اینکه این اتفاقات رخ داد، شرکت مارول تصمیم گرفت که یک شخصیت جدید را برای رویداد X of Swords که در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود، معرفی کند. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، این شخصیت جدید شرکت مارول قرار است تبدیل به بزرگ‌ترین دشمن جدید ولورین شود. این شخصیت که «سولم» نام دارد، ورود وحشیانه‌ای را در بخش سوم رویداد X of Swords که به عبارتی همان قسمت ۶ سری کتاب کمیک Wolverine می‌شود، خواهد داشت.

مارول هنوز هیچ اطلاعات خاصی را درباره سولم و اینکه این شخصیت چه کسی است، منتشر نکرده است. اما براساس تصویری که از این قسمت منتشر شده، ما شاهد این هستیم که شخصیت کلاه‌داری در غل و زنجیر قرار دارد. شما در انتهای این مطلب می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید. X of Swords یک رویداد ۲۲ قسمتی خواهد بود. داستان این رویداد در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور)، آن هم در قسمت اول سری کتاب کمیک X of Swords: Creation آغاز می‌شود. قسمت ۶ سری کتاب کمیک Wolverine در تاریخ ۷ اکتبر (۱۶ مهر) منتشر خواهد شد. گزارشگر سایت خبری کامیک بوک در ماه فوریه مصاحبه‌ای را با جاناتان هیکمن، رئیس بخش ایکس شرکت مارول ترتیب داد و او اینطور درباره این رویداد توضیح داد:

در حال حاضر ما در برهه زمانی خیلی جالبی قرار داریم که در آن چنین کتاب‌هایی منتشر می‌شوند؛ آثاری که کاملا خوب و سالم هستند. به نظر من هم اکثر نظراتی که از این کتاب‌ها شده، مثبت بودند و طرفداران به خوبی از آن‌ها استقبال کرده‌اند. ما کارهایی را هم که قصد داریم در ادامه راه انجام دهیم، کاملا می‌شناسیم و آن‌ها را درک کرده‌ایم. کاری که ما در حال حاضر در حال انجام آن‌ها هستیم، قرار است حسابی طرفداران را شگفت‌زده کند؛ رویداد X of Swords هم می‌تواند مثال خوبی برای کارهای فعلی ما باشد. ما هنوز تا به امروز یک کراس‌اور واقعی بین کتاب‌های مختلف نداشتیم؛ اینکه یک کراس‌اور واقعی و حقیقی باشد که در طی مدت زمان طولانی انجام شود.

به همین خاطر هم ما به‌عنوان گروه ایکس دور یکدیگر جمع شدیم و اینطور بودیم که «ما می‌خواهیم یک کراس‌اور انجام دهیم». بعد این سؤال پیش آمد که «خب، یعنی ما قرار است همینجوری همه چیز را خراب کنیم؟ یا واقعا یک داستان داریم؟». خداراشکر که ما یک داستان خوب داریم. اما موضوع این است که تک تک اعضای این گروه در طی این مسیر در حال آزمایش و تجربه کسب کردن هستند. ما قرار است این کار را دوباره در ماه دسامبر انجام دهیم. یک سری چیزهای دیگر هم هست که به همین شکل قرار است سال آینده انجام دهیم. این رویداد قرار است یک کراس‌اور بزرگ باشد. من و تینی هاوارد قرار است بخش زیادی از داستان آن را بنویسیم.

بعد هم کتاب‌های کمیک دیگر مردان ایکس هم قرار است از دل آن بیرون بیاید. یک صحنه خاص در کتاب ویژه روز «کتاب کمیک رایگان» وجود دارد که اولین قسمت هم محسوب می‌شود؛ صحنه‌ای که همه چیز را دور هم جمع می‌کند و به هم ارتباط می‌دهد. همان موقع است که همه چیز آغاز می‌شود.

 

شخصیت سولم در میان زنجیر و به همراه یک لیوان


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده