نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۹

ریورس فلش نقشه بزرگ خود را در قسمت جدید کمیک The Flash افشا کرد

ریورس فلش که پیش از این گروه لژیون زووم را علیه خانواده فلش راه انداخته بود و هدایت می‌کرد، در قسمت جدید مجموعه The Flash نشان داد که قصد دارد به چه هدفی برسد.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۷۶۰ سری کتاب کمیک The Flash را برای شما فاش کند

.

.

.

هیچ شرور دیگری وجود ندارد که به اندازه ایبارد ثاون یا همان ریورس فلش، چنین تاثیر بزرگ و زیادی را روی زندگی بری آلن گذاشته باشد. دشمنی این دو قدمت خیلی زیادی دارد و حالا کار به جایی رسیده که ریورس فلش می‌تواند آرزوی دیرینه خود را محقق کند و تبدیل به قهرمان بچگی‌اش یعنی همان بری آلن شود؛ آن هم با تسخیر بدن او، درحالی‌که ناخودآگاه خود را در اسپید فورس رها کرده است. ایبارد در طی این مدت، در قالب اسکارلت اسپیدستر در سرتاسر شهر می‌چرخید و کارهای مختلفی هم انجام داد؛ هیچکدام از مردم معمولی هم از هویت واقعی پشت این ماسک خبر نداشتند. اما خیلی زود مشخص شد که تعویض بدن ثاون، دائمی نیست.

زیرا مکس مرکوری به بری کمک کرد تا به آن بعد جیبی عادت کند و به‌نوعی مسیر خود را پیش ببرد که بتواند دوباره کنترل بدن خود را به‌دست بیاورد؛ ثاون هم از طرف دیگر متوجه شد که فرم جدیدش کمی در حال اذیت کردن است. به همین ترتیب، اعضای گروه لژیون زووم را درکنار یکدیگر جمع کرد و دستور خاصی به آن‌ها داد: جسد نورا آلن را از خاک بیرون بیاورند. ثاون این موضوع را آشکار کرد، زمانی‌که او در بعد زمان به گذشته سفر کرد تا با کشتن نورا تاریخ را تغییر بدهد، زمان انجام این کار، ناخواسته پس‌مانده‌های زمانی را در بدن او جا گذاشته است. از آنجایی که افراد مختلف زیادی کشته شده بودند و تغییرات متنوعی در خط زمانی ایجاد شده بود، ایبارد دچار مشکل می‌شد.

ریورس فلش در حال ادغام شدن با شخصیت فلش

به همین دلیل هم پس‌مانده‌های زمانی می‌توانست کمک کند که ثاون در این دوره زمانی باقی بماند و از بدن بری بیرون نرود. تنها چیزی که ریورس فلش روی آن حساب نکرده بود، این بود که اعضای گروه هم خودشان یک چارچوب اخلاقی داشتند؛ همین موضوع نشان می‌دهد که هنوز هم در میان دزدان، مقداری افتخار و اخلاق وجود دارد. با اینکه این شروران اشتیاق زیادی داشتند تا انتقام خود را از فلش بگیرند، اما هتک حرمت به قبر یک زن ناشناخته، قدم بزرگی از خط قرمزشان بود. از طرف دیگر هم ثاون حواسش نبود تا برای همکاران خود توضیح بدهد که فلش واقعا چه کسی است و چه ارتباطی با صاحب این قبر دارد. به همین ترتیب هم تریکستر همه چیز را برای خانواده فلش توضیح داد.

بلافاصله ایمپالس و جی گریک کنترل امور را در دست گرفتند تا نقشه ثاون را متوقف کنند و فرصت کافی را به وجود بیاورند که بری کنترل بدنش را در دست بگیرد. قسمت اولیه نقشه ریورس فلش بدون هیچ مشکلی انجام شد و اعضای لژیون زووم به‌صورت هماهنگ تک تک جنبه‌های زندگی بری آلن را نابود کردند؛ پیش از اینکه به سمت او هجوم ببرند و به ایبارد ثاون کمک کنند که کنترل بدن او را در دست بگیرد. اما مدت زیادی طول نکشید که مشخص شد نقشه ریورس فلش مسیر بدی را در پیش گرفت و حاضر بود که برای گرفتن انتقام خود، خط قرمزها را هم رد کند. بعد از این ماجراها، بری دوباره کنترل بدنش را در دست گرفت و ریورس فلش هم مجبور شد که بدن خود بازگردد. اما قطعا ماجرا در این نقطه به پایان نمی‌رسد و این دشمنی حالا حالاها ادامه خواهد داشت.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده