نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۴

شرکت مارول مجموعه کمیک Aliens Omnibus را منتشر خواهد کرد

شرکت مارول اخیرا اعلام کرده که شماره اول مجموعه‌ای به نام Aliens Omnibus را منتشر خواهد کرد که تعداد زیادی از کمیک‌های قدیمی دنیای بیگانه‌ها در آن قرار دارد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول ولوم اول مجموعه کمیکی Aliens Omnibus را معرفی کرد. درست است که این مجموعه از مجموعه بیگانه‌ها بزرگتر نیست اما حالا طرفداران با وجود Omnibus، یک سری کتاب کمیک جدید و البته چشمگیر خواهند داشت که می‌توانند آن را به کلکسیون خود اضافه کنند. لازم به ذکر است که گفته شده مجموعه Omnibus دارای چند مجموعه اصلی بیگانه‌ها هم هست؛ مجموعه‌هایی از جمله Aliens از سال ۱۹۸۸، مجموعه Aliens از سال ۱۹۸۹، سری Aliens: Earth War از سال ۱۹۹۰، Genocide از سال ۱۹۹۱ و مجموعه Aliens: Hive از سال ۱۹۹۲ که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

مجموعه کمیکی Omnibus یک جلد کاملا جدید خواهد داشت که هنرمندی به نام گرگ لند آن را طراحی کرده است. علاوه‌بر این اطلاعات، تصویر جلد این مجموعه هم منتشر شده که شما در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید. در حال حاضر هنوز هیچ تاریخی برای این مجموعه اعلام نشده است اما ولوم اول Aliens Omnibus اواخر سال جاری میلادی به فروش خواهد رسید. خلاصه داستان رسمی‌ای هم که از این مجموعه منتشر شده، به شرح زیر است:

داستان‌های کمیک بوکی کلاسیک که در دنیای نمادین و البته بسیار ترسناک مجموعه بیگانه جریان دارد، در ولوم اول مجموعه Aliens Omnibus جمع‌آوری خواهد شد. در پی اکران اولین فیلم دیدنی و بسیار جذاب این مجموعه در سال ۱۹۷۹، مجموعه چشمگیر و فوق‌العاده‌ی بیگانه دنیای کتاب‌های کمیک را در تسخیر خودش گرفت. در همان زمان بود که موج سری‌های کمیکی دلهره‌آور از این دنیای محبوب، آغاز شد. داستان‌هایی که در آن هم شخصیت‌های کلاسیک از فیلم‌ها حضور داشتند و هم نقاطی از دنیای بیگانه مورد بررسی و کشف قرار می‌گرفت که پیش از این، هیچکس به سراغ آن‌ها نرفته بود. این کلکسیون بی‌سابقه شامل کتاب‌های زیر است:

قسمت ۱-۶ سری کتاب کمیک Aliens از سال ۱۹۸۸، قسمت ۱-۴ مجموعه Aliens از سال ۱۹۸۹، قسمت ۱-۴ مجموعه Aliens: Earth War از سال ۱۹۹۰، قسمت ۱-۴ سری کتاب کمیک Aliens: Genocide از سال ۱۹۹۱، قسمت ۱-۴ مجموعه Aliens: Hive از سال ۱۹۹۲، قسمت ۱ کمیک Aliens: Tribes از سال ۱۹۹۲، قست ۱ و ۲ کمیک Aliens: Newt's Tale از سال ۱۹۹۲، قسمت ۱-۳ سری Alien 3 از سال ۱۹۹۲ و قسمت ۱-۱۲ سری کتاب کمیک Aliens: Space Marines از سال ۱۹۹۲. البته درکنار این کتاب‌ها، المان‌هایی هم از قسمت ۲۴، ۴۲، ۴۳ و ۵۶ مجموعه Dark Horse Presents از سال ۱۹۸۶، قسمت ۱ مجموعه Dark Horse Presents Fifth Anniversary از سال ۱۹۹۱ و قسمت ۱۴-۲۷ مجموعه Dark Horse Insider از سال ۱۹۸۲ هم در این کلکسیون وجود دارد.

بیگانه در حال کمین برای افراد مسلح


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده