نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۷

تصویر جدید از مجموعه Thor منتشر شد که تغییرات میولنیر را نشان می‌دهد

در تصویر جدیدی که از قسمت ۶ سری کتاب کمیک Thor منتشر شده، ما شاهد این هستیم که میولنیر با تغییرات چشمگیری، به دست خطرناک‌ترین شرور دنیای مارول افتاده است.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۶ سری کتاب کمیک Thor را برای شما فاش کند.

.

.

.

در طی قسمت‌های اخیر سری کتاب کمیک Thor، ما شاهد این بودیم که خدای رعد و برق تبدیل به هرالد گالاکتوس شد و به او خدمت می‌کرد. در همین زمان بود که آن‌ها با بلک وینتر برخورد کردند و مشخص شد که گالاکتوس در حقیقت هرالد خود بلک وینتر بوده است. بازگشت بلک وینتر باعث شد تا گالاکتوس، ثور را به‌عنوان سرباز خود انتخاب کند تا آن‌ها بتوانند با هم او را شکست دهند. اما همان‌طور که در قسمت ۶ سری کتاب کمیک Thor مشاهده کردیم، سرانجام ماجراها براساس برنامه‌ریزی گالاکتوس پیش نرفت و به نظر می‌رسید که ثور از چند نظر برنده نهایی شده است. اما متاسفانه این حس پیروزی و خوشحالی خیلی ادامه پیدا نمی‌کند.

زیرا کمی جلوتر ما به این موضوع پی می‌بریم که نویسنده چه چیزی را واقعا برای ثور در آستین خودش نگه داشته است. این ماجرا علاوه‌بر ثور، شامل تانوس، سنگ‌های بینهایت و یک چکش هم می‌شود؛ این المان‌ها درکنار هم، ترکیب چندان جالب و زیبایی را نمی‌سازند. در ادامه داستان، گالاکتوس و ثور در تلاش هستند که مقابل بلک وینتر بایستند و او را متوقف کنند اما در یک نقطه زمانی، ثور به ارباب خود پشت می‌کند. ثور در این اقدام، قدرت‌های گالاکتوس را می‌گیرد و این شخصیت را یک بار برای همیشه شکست می‌دهد. بلک وینتر تنها با گرفتن گالاکتوس راضی است و حاضر است که بعد از گرفتن آن، این قلمرو را ترک کند.

ثور در حال نابود کردن شخصیت گالاکتوس

اما ثور به او اجازه نمی‌دهد. در عوض کاری که خدای رعد و برق می‌کند، این است که چیزی را که از گالاکتوس باقی مانده، تبدیل به بمب می‌کند و قصد دارد با استفاده از آن، بلک وینتر را از ریشه نابود کند. وینتر با دیدن این اتفاق می‌گوید: «تو، تو هیچ چیزی برنده... نشدی. پایان تو، اصلا متوقف نخواهد شد، در حال آمدن است، پیش از اینکه من تبدیل به هیچ شوم، دوست داری ببینی... که چطور خواهی مرد؟» ثور با این حرف موافقت می‌کند و بعد چشم‌اندازی را از آینده می‌بیند؛ هرچند که ما فعلا قادر به دیدن آن نیستیم. بعد از مدتی از او پرسیده می‌شود که در این چشم‌انداز چه چیزی دیده است و همین زمان ترس از چشمان ثور بیرون می‌زند.

درست در همین نقطه زمانی است که ما چشم‌انداز او را می‌بینیم. در این چشم‌انداز نشان داده شده که قهرمانان زمین، درحالی‌که تبدیل به جسدهای نامرده شدند، درست همانند یک ارتش توسط تانوس هدایت می‌شوند؛ کسی که حالا دستکش سیاه را در یک دست خود دارد و با دست دیگر، میولنیر را حمل می‌کند. البته نکته مهم این است که این نسخه از میولنیر، با سنگ‌های بینهایت ادغام شده است؛ ترکیبی که باعث می‌شود یک سلاح بسیار قدرتمند، حالا دیگر تبدیل به یک چیز مرگبارتر شود. او این چشم‌انداز را با صدای بلند توضیح نداد اما تنها گفت: «من... تاریکی را دیدم و دیگر هیچ چیز نبود».

تانوس به همراه میولنیر که با سنگ‌های بینهایت ادغام شده


منبع cbr comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده