نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۲

دی سی در ماه نوامبر Composite Batman/Superman را معرفی خواهد کرد

بعد از اینکه بهترین‌های دنیا برینیاک را شکست دادند، حالا قهرمانان باید با آخرین نسخه از یک شخصیت شرور و البته خاص که ترکیبی از سوپرمن و بتمن است، روبه‌رو شوند.

در ماه نوامبر سال جاری، یک ابرشرور که به دوران نقره‌ای تعلق دارد، قرار است در سری کتاب کمیک Batman/Superman با ظاهری مدرن‌تر، دوباره حضور پیدا کند. این بار این ابرشرور با برینیاک شرور پیوند خورده است؛ این شخصیت هم کسی نیست جز Composite Batman/Superman. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی خلاصه داستانی از این رویداد را منتشر و اعلام کرده است که قسمت ۱۴ سری کتاب کمیک Batman/Superman قرار است در ماه نوامبر منتشر شود؛ کتاب کمیکی که توسط جاشوآ ویلیامسون و مکس رینر خلق شده است. بعد از اینکه بهترین‌های جهان با برینیاک در پایگاه قمری او برخورد می‌کنند، اتفاق ترسناکی رخ داد.

به واسطه هوش مصنوعی‌ای که در این پناهگاه وجود داشت، این دو قهرمان با هم ادغام و تبدیل به یک موجود شدند؛ یک موجود ترسناک و وحشتناک. این در حالی است که تنها استیل و بت وومن می‌توانند تحولات هیولایی و وحشتناک آن‌ها را به حالت قبل بازگردانند. خلاصه داستان این رویداد بسیار جذاب و البته ترسناک به شرح زیر است:

Composite Batman/Superman وارد می‌شود! شوالیه تاریکی و مرد پولادین داخل پروتکل کشنده برینیاک که در پایگاه قمری‌اش قرار دارد، گیر افتادند. از طرف دیگر هم این هوش مصنوعی روانی، کار خود را متوقف نمی‌کند؛ تا زمانی‌که خودش هم با این موجودات ادغام شود. خودش تصور می‌کند که این موجودات، خالق او هستند. ادغام هم دقیقا همان کاری است که قهرمانان ما در حال انجام آن هستند. ادغام جدید و مرگباری از بهترین قهرمانان دنیا انجام گرفته که قصد دارند با نام برینیاک ظاهر شوند و هرج‌و‌مرج به راه بیاندازند. حالا استیل و بت وومن می‌توانند این ماجرا را به حالت قبل بازگردانند و دوستان خود را نجات دهند؟

ادغام بتمن و سوپرمن و تبدیل آنها به Composite Batman/Superman


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده