نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۵

مارول رویداد Enter The Phoenix را معرفی کرد

مدتی پیش مارول رویداد جدید خود را با نام Enter The Phoenix معرفی کرد و حالا تصاویر مختلفی را از آن منتشر کرده که ممکن است میزبان بعدی این نیروی قدرتمند باشد.

مجموعه The Avengers در حال حاضر در اواسط دوران کانشو قرار دارد؛ رویدادی که در آن موون نایت قدرت‌ها را جمع‌آوری کرده است و تلاش می‌کند که از زمین دفاع کند. البته در طی این فرایند، دنیا به همان شکلی که کانشو دوست دارد تغییر پیدا می‌کند. حالا اگر شما تصور می‌کنید که رویداد The Age of Khonshu تا همین حالا هم حماسی و جذاب بوده، باید گفت که نویسنده مجموعه اونجرز، جیسون آرون و هنرمند آن یعنی خاویر گارون برای ادامه این خط داستانی، خواب‌های دیگری دیده‌اند. آن‌ها قصد دارند که در ادامه این رویداد، یکی از قدرتمندترین موجودات در دنیای مارول را وارد ماجرا بکنند. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، در رویداد جدید این شرکت یعنی Enter The Phoenix قرار است دوباره فینکس بازگردد؛ رویدادی که در ماه دسامبر (آذر یا دی) منتشر می‌شود.

در حال حاضر هیچ اطلاعات خاصی از این خط داستانی و اینکه آیا ماجراها با هم ارتباطی دارند یا نه، منتشر نشده است. البته اینطور به‌نظر می‌رسد، کاری که موون نایت یا کانشو در Age of Khonshu انجام می‌دهند، راه را برای بازگشت فینکس هموار می‌کند؛ قطعا هیچکس هم از رخ دادن این اتفاق خوشحال نخواهد شد. حالا این سؤال به وجود می‌آید که او برای کمک اینجا است یا قصد دارد هرج‌و‌مرج ایجاد کند. انتظار می‌رود که برای کمک اینجا باشد اما هیچکس خبر ندارد... ممکن است نیروی فینکس تغییر کرده باشد.

طبق خلاصه داستان منتشر شده: «چشم از جدیدترین حماسه جیسون آرون و خاویر گارون یعنی The Age of Khonshu برندارید. این رویداد قصد دارد یک واقعیت تکان‌دهنده درباره موون نایت را فاش کند؛ آن هم در میان یک درگیری رعدآسا با یک خدای بداخلاق و خشمگین که در تلاش است تا دنیا را به همان شکلی که دوست دارد، تغییر دهد. بعد از آن، منتظر بازگشت بزرگ موجود کیهانی پر هیاهو و آورنده زندگی و مرگ در رویداد Enter The Phoenix از جیسون آرون و خاویر گارون باشید؛ رویدادی که در ماه دسامبر منتشر می‌شود.»

پوستر آتشین رویداد جدید مارول به نام Enter the Phoenix

از طرف دیگر هم شرکت مارول کامیکس اخیرا تصاویر مختلفی از جلد کمیک‌های رویداد Enter the Phoenix منتشر کرد که با محوریت میزبان‌های فینکس فورس طراحی شده است. این تصاویر شامل اعضای مختلف گروه قدرتمندترین قهرمانان زمین می‌شود؛ کسانی که قدرت فینکس را در اختیار دارند. این تصاویر نشان می‌دهند که در جدیدترین خط داستانی گروه انتقام جویان، یک قهرمان قرار است جدیدترین میزبان این موجود کیهانی شود و قدرت‌های آن را در اختیار داشته باشد. براساس ادعایی که خود هنرمندان این رویداد دارند، Enter the Phoenix قرار است حسابی دنیای مارول را تکان دهد و هیجان زیادی را به وجود بیاورد. بیانیه رسمی به شرح زیر است:

«من فینکس هستم!» این کلمات جاودانه قرار است در ماه دسامبر سال جاری به زندگی بیایند؛ آن هم زمانی‌که رویداد حماسی دیگر جیسون آرون و خاویر گارون آغاز می‌شود. براساس تصاویر مختلفی که از جلد این رویداد منتشر شده، شما می‌توانید پیشبینی کنید که با بازگشت این موجود کیهانی قدرتمند، شخصیت‌های محبوب شما در دنیای مارول، به‌عنوان میزبان‌های فینکس دوباره متولد می‌شوند. کاپیتان آمریکا، بلک پنتر و شی هالک دیگر آن قهرمانانی نیستند که شما زمانی آن‌ها را می‌شناختید. زیرا آن‌ها حالا با فینکس فورس ادغام شدند تا تولد مجدد... یا نابودی... را در سرتاسر دنیای مارول گسترش دهند. در پایان، تنها یک نفر انتخاب می‌شود که این قدرت بزرگ و ترسناک را در اختیار داشته باشد؛ زمانی‌که نیروی فینکس یک میزبان جدید را انتخاب می‌کند.


منبع comicbook cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده