نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۸

تصویر جلد کمیک جدید Thor از بازگشت دونالد بلیک خبر می‌دهد

به‌تازگی شرکت مارول خلاصه داستان و تصویری از جلد مخصوص قسمت ۹ سری کتاب کمیک Thor را منتشر کرده که ما به واسطه آن‌ها می‌فهمیم، دونالد بلیک قرار است بازگردد.

اگر اخبار مربوط‌به شخصیت ثور را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که اخیرا این کاراکتر کمیکی دستخوش تغییرات اساسی مختلفی شده است؛ از تبدیل شدن به پادشاه سرزمین ترمیم شده‌ی آزگارد گرفته تا جدیدترین هرالد خورنده‌ی دنیاها یعنی گالاکتوس. خوانندگان قدیمی و وفادار کتاب‌های کمیک خدای رعد و برق می‌دانند تغییر بسیار رایجی که در این شخصیت رخ می‌داد، تبدیل شدن بود. این تغییر و تبدیل هم بین ثور و میزبان انسانی او یعنی دونالد بلیک رخ می‌داد. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، اخیرا یک خلاصه داستان و تصویر جلدی از قسمت ۹ سری کتاب کمیک Thor منتشر شده که قصد دارد در افسانه‌های مربوط‌به ثور، دونالد بلیک را دوباره معرفی کند.

نویسنده این مجموعه یعنی دانی کیتس و هنرمند آن یعنی نیک کلین قصد دارند سری به گذشته بزنند و یک موضوع اسرارآمیز را که مربوط‌به گذشته دونالد بلیک و ثور می‌شود و هنوز حل نشده، بررسی کنند. در تصویر جلد این قسمت که طراحی آن را اولیور کوپل انجام داده، ما شاهد این هستیم که ثور چکش مخصوص خود یعنی میولنیر را در دست دارد؛ این در حالی است که دونالد بلیک هم در مقابل او ایستاده است و همان عصای خاص و قابل اعتماد خود را گرفته است. زمانی‌که بلیک این عصای چوبی را روی زمین بکوبد، می‌تواند تبدیل به ثور قدرتمند شود. خلاصه داستان و تصویر جلد منتشر شده از این قسمت را می‌توانید در پایین ببینید:

خط داستانی Prey در همین‌جا آغاز می‌شود! روزی روزگاری، یک مرد فانی روح یک خدا را در درون خود پیدا کرد. با ضربه زدن عصای چوبی مخصوص روی زمین، ثور قدرتمند ظاهر می‌شد! اما از زمانی‌که پادشاه آزگارد به نگهبان انسانی خود نیاز پیدا کرده، مدت زمان خیلی زیادی گذشته است. این دکتر خوب و عالی تمام این مدت کجا بوده است... حالا حضور مجدد او چه معنی می‌تواند برای خدای رعد و برق داشته باشد؟ دانی کیتس و نیک کلین در این قسمت به سراغ رمز و رازی می‌روند که از سال ۱۹۶۲ دست نخورده باقی مانده است.

حضور ثور به همراه میزبان انسانی خود دونالد بلیک


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده