نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

تاریخچه شخصیت رابین کینگ مشخص شد

اخیرا شرکت دی سی تاریخچه شخصیت رابین کینگ از مجموعه Dark Nights: Death Metal آشکار کرد؛ اما این شرور دنیای دارک مولتی ورس، آن کسی نیست که همه فکرش را می‌کردند.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از خط داستانی Dark Nights: Death Metal - Legends of the Dark Knights را برای شما فاش کند.

.

.

.

رویداد Dark Nights: Death Metal کم کم دارد تاثیر عمیقی روی دنیای دی سی کامیکس می‌گذارد. داستان این رویداد، پیچیدگی‌ها و نسخه‌های واقعا غیرمنتظره‌ای از شخصیت‌های مختلف را به دنیای کمیکی دی سی آورده است؛ شخصیت‌هایی که طرفداران آن‌ها را می‌شناسند و عاشق آن‌ها هستند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که فکر می‌کنید «بتمنی که می‌خندد» به اندازه کافی شرور نیست، حتما این مجموعه را دنبال کنید زیرا قرار است دشمنان بسیار وحشتناک دیگری در ادامه معرفی شوند؛ از جمله رابین کینگ که در میان آن‌ها قرار دارد. این نسخه از پسر شگفت‌انگیز که از لحاظ ظاهری واقعا جذاب و تا حدودی ناراحت‌کننده است، در قسمت‌های اخیر به‌نوعی تبدیل به‌دست راست بتمنی که می‌خندد شده است.

حالا قسمت فرعی جدیدی که منتشر شده، یک لایه کاملا جدید را به تاریخچه این شخصیت جذاب اضافه کرده است. داستان دوم این قسمت در جایی آغاز می‌شود که آلفرد پنی ورث در حال تعریف کردن داستان زندگی خود است؛ آن بخشی از زندگی‌اش که بروس وین را بزرگ و تربیت می‌کرد. بلافاصله برای خوانندگان مشخص می‌شود که این نسخه از بروس، کاملا برعکس آن چیزی است که ما از این شخصیت می‌شناسیم. زیرا او از همان سنین کم، گرایش‌های ناراحت‌کننده و سادیستی‌ای را از خودش نشان می‌داد. آلفرد دیگر کاملا این موضوع را فهمیده بود که یک تاریکی خاصی در درون بروس جوان پنهان شده است؛ زیرا او در همان سنین مدام حیوانات را اذیت می‌کرد و کارهای مختلف دیگر انجام می‌داد.

رابین کینگ در حال حمله کردن به آلفرد پنی ورث

تمام این ماجراها، زمانی به اوج خود می‌رسد که همه طرفداران بتمن با آن صحنه آشنا هستند؛ زمانی‌که بروس به همراه پدر و مادر خود از سالن سینما بیرون می‌آید و مجبور می‌شوند که به خیابان کرایم بروند. زمانی‌که یک سارق ظاهر می‌شود و این خانواده را تهدید به حمله می‌کند، بروس جوان بلافاصله مداخله می‌کند. او گلوی این سارق را می‌برد و اجازه می‌دهد او آنقدر خونریزی کند که بمیرد. زمانی‌که مارتا و توماس وین متوجه می‌شوند که پسرشان چه کار کرده، تلاش می‌کنند که او را سر عقل بیاورند اما خیلی طول نمی‌کشد که او علیه والدین خود می‌شود. بروس به طرز وحشیانه‌ای به سمت والدین خود شلیک می‌کند و به محض اینکه پلیس‌ها به آن‌جا می‌رسند، از قصد شروع به گریه و زاری می‌کند تا ظاهرا نشان دهد که قربانی ماجرا است.

بلافاصله بعد از این اتفاق، بروس مقابل آلفرد به این موضوع اشاره می‌کند که ثروت پدر و مادرش خیلی زود به او می‌رسد اما آلفرد هم در پاسخ می‌گوید تا زمانی‌که او به سن ۱۸ نرسیده، این اتفاق رخ نمی‌دهد. در همان لحظه کاراگاه گوردن به آن‌جا می‌آید تا درباره حمله به وین‌ها سوالاتی را از آلفرد بپرسد. در همین حین هم اعلام می‌کند که از ماهیت واقعی بروس خبر دارد. بروس که این حرف‌ها را شنیده، به وسیله یک تیرکمان، گوردن را از ناحیه گردن مورد اصابت تیر قرار می‌دهد. آلفرد که از دست بروس پا به فرار گذاشته بود، او را مجبور کرد که به مدت یک ساعت دور خانه را بچرخد و به‌دنبال آلفرد بگردد. اما سرانجام آلفرد تلاش کرد با دارت‌های آرام‌کننده، او را متوقف کند.

بروس وین جوان در حال معرفی کردن خود به عنوان رابین کینگ

مدت خیلی زیادی طول نکشید که مشخص شد این دارت‌ها هیچ تاثیری ندارند. زیرا بروس خیلی زود درحالی‌که یک نسخه پیچیده از لباس رابین را بر تن کرده بود، از پنجره بیرون پرید؛ البته پیش از آن از آلفرد تشکر کرد برای اینکه «تا زمانی‌که آماده شود» از او مراقبت کرده بود و بعد تلاش کرد تا او را هم به قتل برساند. او بعد خودش را به‌عنوان «رابین کینگ» معرفی کرد. بنابراین مشخص شد. رابین کینگ در حقیقت نسخه خیلی کوچک و روانی بروس وین است. این اتفاق، این ایده را که مگر چقدر بروس شرور در سرتاسر دارک مولتی ورس وجود دارند، گسترش می‌دهد. اگر برای شما هم این سؤال به وجود آمده بود که اگر بروس واقعا کسی بود که والدینش را از قصد کشته بود، چه اتفاقی رخ می‌داد؛ این بهترین پاسخ برای شما است.

کشته شدن جیمز گوردن توسط بروس وین جوان


منبع cbr comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده