نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

دی سی تغییر بزرگی را در سری کتاب کمیک The Flash ایجاد کرد

در قسمت‌های قبل سری کتاب کمیک The Flash، ریورس فلش بلاهای زیادی را سر بری آلن آورد. اما اتفاقات قسمت جدید، چرخش جدیدی گرفتند و تغییر بسیار بزرگی ایجاد کردند.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۷۵۸ سری کتاب کمیک The Flash را برای شما فاش کند.

.

.

.

چندین رقابت مختلف در دنیای کتاب‌های کمیک وجود دارند که با گذر زمان اصلا کمرنگ نشدند و همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند. به جرئت می‌توان گفت که رقابت بین فلش و ریورس فلش یکی از همان‌ها محسوب می‌شود. این دو اسپیدستر رقیب، تقریبا چندین دهه است که در مقابل یکدیگر قرار دارند و با هم مبارزه می‌کنند؛ چیزی که بارها و بارها در کتاب‌های کمیک و حتی دنیای تلویزیونی و انیمیشنی هم به تصویر کشیده شده است. اما در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، در قسمت اخیر سری کتاب کمیک The Flash، این رقابت و دشمنی به طرز غیرمنتظره‌ای وارد یک سطح جدیدی شده است؛ اتفاقی که بری آلن را در یک شرایط جدید و غیرقابل باوری قرار داده است.

این قسمت بلافاصله ماجراهای بعد از حمله تیم لژیون زووم به شهر سنترال را نشان می‌دهد. بری همچنان معتقد بود که ثاون با این کارها فقط و فقط به‌صورت شخصی او را مورد هدف داشت نه اینکه بخواهد فلش را از بین ببرد. به همین ترتیب هم او، آیریس، والی و دیگران افرادی را که برایش عزیز بودند، به‌جای امنی فرستاد. بعد از این کار، غریزه‌های بری، او را به خانه دوران بچگی‌اش برد. معتقد بود که ثاون قصد دارد با انجام این کار، بری را از جایی که بود، بیرون بکشد. او خیلی زود متوجه شد که توسط تورنیدو تویینز مورد استقبال قرار گرفته است؛ کسانی که در حقیقت فرزندان خودش از آینده بسیار دور بودند.

ریورس فلش در حال صحبت و تهدید کردن فلش

بری در همین زمان متوجه شد که دان و داون یک تراشه روی شانه خود دارند. همه چیز زمانی بدتر شد که همکاری آن‌ها با ثاون و همچنین دیگر اعضای تیم لژیون زووم مشخص شد. همان لحظه ثاون به آن‌جا رسید و آزار دادن بری را آغاز کرد. او در این صحنه با خودش صحبت می‌کرد و می‌گفت که او هیچوقت واقعا نتوانسته بری را به آن شکلی که خودش می‌خواسته، تصور و تجسم کند. بلافاصله ثاون شروع به ایجاد ارتعاشی در بدن خود کرد؛ آن هم با یک فرکانس جدید و شگفت‌انگیز. همین اتفاق هم باعث شد تا بدن او به‌صورت کامل با فلش ادغام شود. این ماجرا در جایی به پایان رسید که بری در یک نوع خلاء سرعتی گیر افتاده بود و هیچکدام از قدرت‌هایش را نداشت.

او، نسخه‌هایی از مکس مرکوری و جسی کوییک را که مربوط‌به Time Wraith می‌شدند، درکنار خود دید. این ایده که ثاون به معنای واقعی کلمه خودش را با بری ادغام کرده باشد و متعاقبا هویت او را هم تصاحب کند، یک ماجرای شگفت‌انگیز و بسیار تعجب‌آور است. این اتفاق نه‌تنها یک لایه جدید به اقدامات «بری» در قسمت‌های بعدی مجموعه اضافه می‌کند؛ بلکه یک لایه‌ی ترسناک و حتی آسیب‌زننده را هم به پویایی بین بری و ثاون می‌افزاید. خصوصا باتوجه‌به اینکه نویسنده مجموعه یعنی جاشوآ ویلیامسون قرار است در قسمت‌های بعدی این مجموعه را ترک کند، طرفداران قطعا هیجان این را دارند که ببینند این ماجراها به چه نتیجه‌ای خواهد رسید.

ریورس فلش در حال ادغام شدن با شخصیت فلش

ادغام شدن شخصیت فلش با ریورس فلش


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده