نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

شرکت مارول کامیکس سری کتاب کمیک Dark Ages را معرفی کرد

شرکت مارول کامیکس اخیرا با انتشار تصاویر پیشنمایشی، سری کتاب کمیک خود را با نام Dark Ages که سرتاسر دنیای مارول را به خود درگیر می‌کند، معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول کامیکس اخیرا مجموعه‌ی کاملا جدیدی را به نام Dark Ages معرفی کرد. خط داستانی این مجموعه قرار است به قلم تام تیلور، تصویرپردازی ایبان کئولو، رنگ‌آمیزی برایان ربر و طراحی متن جو سابینو انجام شود. در ادامه معرفی این مجموعه، تصویر کاملی هم از لوگوی آن منتشر شده که در زیر آن چنین متنی نوشته شده است: «زمانی که چراغ‌ها خاموش شدند شما کجا بودید؟ حماسه‌ای از دنیای مارول». براساس اولین قسمتی که از داستان این قسمت منتشر شده، قصه این مجموعه حول محور یک ماجرای مرموز می‌چرخد که باعث شده برق کل شهر قطع شود.

تصویر پیشنمایش و معرفی سری کتاب کمیک Dark Ages

ما فقط می‌بینیم که این اتفاق چه تاثیری بر روی تونی استارک، پپر پاتس و کاپیتان آمریکا می‌گذارد. اما از آنجایی که در این تصویر به دنیای مارول اشاره شده، کاملا واضح است که این اتفاق عجیب فقط به شهر نیویورک ختم نمی‌شود. در پیش‌نمایش‌هایی که منتشر شده، ما شاهد این هستیم که تمام این ماجراها به واسطه یک نوع فعالیت زمین‌لرزه‌ای آغاز شده است؛ همین ماجرا هم باعث شده تا تونی درباره این موضوع تحقیقاتی انجام دهد و پپر هم به دنبال پناهگاهی در مخفیگاه خودشان باشد. زمانی که پپر در حال رفتن به زیر زمین است، برق آسانسور قطع می‌شود و بعد هم ما متوجه شدیم که نه‌تنها برق آنها، بلکه برق کل شهر قطع شده است.

این اتفاق بر روی لباس تونی هم تاثیر داشته است. زیرا او حالا نه دیگر می‌تواند با هوش مصنوعی داخل خود ارتباط داشته باشد و نه با افراد خارجی مثل پپر و کاپیتان آمریکا صحبت کند. به‌نظر می‌رسد که این قطعی برق بعد از ظاهر شدن یک نوع انرژی سبز مرموز و عجیب رخ داده است؛ انرژی خاصی که سرتاسر شهر را تحت تاثیر قرار داده است. همین انرژی هم باعث شده تا تمام چیزهای الکتریکی و برقی تحت تاثیر قرار بگیرد. همین که رایانه‌ها و لایه‌های درونی لباس تونی کار نمی‌کند، نشان از این می‌دهد که ما باید انتظار اتفاقات بدتری را داشته باشیم. این پیش‌نمایش زمانی به پایان می‌رسد که تونی استارک بیچاره، متحمل یک آسیب بسیار وحشتناک می‌شود. ما هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار این مجموعه نداریم اما گفته شده که برای انتشار در پاییز سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

هواپیما و آیرون من در حال سقوط کردن

پپر پاتس در حال صحبت کردن با تونی استارک

تونی استارک در حال صحبت کردن با هوش مصنوعی آیرون من


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده