نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

دنیای مارول بعد از رویداد Empyre دیگر مثل قبل نخواهد بود

ال یوینگ، نویسنده خط داستانی رویداد کراس اوری Empyre، در گفتگوی جدیدی اعلام کرد که بعد از این رویداد بزرگ دنیای مارول کامیکس هرگز همانند قبل نخواهد شد و تغییر زیادی می‌کند.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، نویسنده رویداد Empyre یعنی ال یوینگ اعلام کرد که دنیای مارول بعد از این خط داستانی، تفاوت «بسیار زیادی» خواهد کرد و دیگر همانند قبل نخواهد بود. او اخیرا در گفتگویی که با خبرگزاری GamesRadar داشت، درباره اتفاقاتی که در ذهنش بود صحبت کرد. هیچ شکی وجود ندارد که این خط داستانی که سرتاسر شرکت را درگیر می‌کند، یک مقیاس کیهانی را مورد هدف قرار داده است؛ زیرا قصد دارد که ماجرای نبرد بین اسکرال‌ها و کوتاتی را به تصویر بکشد. ارتش‌های نژاد کری و اسکرال با یکدیگر متحد شدند و از طرف دیگر هم انتقام‌جویان به وسط این ماجرا کشیده شده‌اند.

دراین‌میان، یک آشفتگی بسیار عجیب و بزرگی میان بزرگ‌ترین قهرمانان زمین به وجود آمده که نمی‌دانند در این نبرد بسیار گسترده، طرفداری کدام جبهه را بکنند. هالکینگ، جایگاه خود را به‌عنوان پادشاه فضا به‌دست آورده است و تاج و تخت را از آن خود کرده است. همین اتفاق، همه چیز را برای قهرمانان پیچیده‌تر از آن چیزی که هست، می‌کند. زیرا قرار است که آن‌ها در میدان نبرد با او هم برخورد کنند. تعداد خیلی زیادی از طرفداران مشتاق این هستند تا ببینند زمانی‌که ویکن قصد دارد به‌عنوان یک دشمن با عشق زندگی خود مقابله کند، چه اتفاقی رخ می‌دهد. یوینگ به طرفداران قول داده که اتفاقات هیجان‌انگیز و آتشینی رخ می‌دهد.

یوینگ در این گفت‌وگو اینطور توضیح داده است: «بعد از اتمام همه این ماجراها و رویدادها، زمین در یک شرایط بسیار متفاوتی قرار خواهد گرفت. همه چیز تغییر خواهد کرد. همچنین قرار است ما این تغییرات خیلی بزرگ را در عنوان‌هایی که با محوریت فضا منتشر می‌شوند، مورد بررسی قرار دهیم. در رابطه با هدف نهایی هالکینگ، آن هم زمانی‌که نیروهای کری/اسکرال نزدیک می‌شوند... خب، به ‌نظر من بهتر است اجازه دهیم که بخشی از نقشه‌های او در صفحات خود رویداد Empyre آشکار شوند!»

خط داستانی قسمت صفر سری کتاب کمیک Empyre: Avengers در جایی آغاز می‌شود که آیرون من یک سری الهام از یک رویا را می‌بیند که جنگ کری-اسکرال را نشان می‌دهد. از همان زمان، مردم درختی یعنی نژاد کوتاتی در مقابل نژاد کری قرار گرفتند و حالا هم در ماهِ زمین ساکن بودند. حالا اعضای تیم انتقام جویان قصد دارند که به آن‌جا بروند و به‌نوعی در این ماجرا مداخله کنند؛ البته بدون اینکه کل سیاره را به نابودی بکشانند. شرکت مارول قسمت اول سری کتاب کمیک Empyre را اینطور توصیف کرده است:

نژاد کری و اسکرال با یکدیگر متحد شدند، آن هم درحالی‌که حالا یک امپراطور جدید دارند. در حال حاضر هم ناوگان جنگی آن‌ها در حال برخورد با دنیای ما است. اعضای تیم انتقام جویان روی ماه قرار دارند و کاملا آماده هستند که با تمام قدرت خود به‌عنوان قدرتمندترین قهرمانان زمین، حمله خود را آغاز کنند. از طرف دیگر هم اعضای تیم چهار شگفت‌انگیز که از اعماق فضا در حال نزدیک شدن هستند، به‌دنبال یک راه‌حل دیپلماتیک برای این ماجرا می‌گردند. اگر این دو گروه نتوانند با یکدیگر کار کنند و این شرایط را برطرف کنند، همه چیز فقط بدتر و بدتر می‌شود...


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده