نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

دی سی تصویری از زره جدید بتمن را منتشر کرد

شرکت دی سی اخیرا تصاویری به‌عنوان پیش نمایشی از بخش دوم رویداد جنگ جوکر را منتشر کرده که در آنها ما شاهد زره جدید بتمن و همچنین ارتباط او با هارلی کویین هستیم.

دنیای بتمن به واسطه جوکر کاملا وارونه شده است. این شرور دیگر بدترین زمان‌ها را برای شوالیه تاریکی به ارمغان آورده است؛ در حال حاضر او یکی از پرتلاطم‌ترین دوران زندگی خود را پشت سر می‌گذارد. مربی و کسی که او را همانند پدر خود می‌دانست، مرده است؛ دیگر هیچ ثروت و پولی ندارد؛ تمام تجهیزات و وسایل او مدام در حال گم شدن هستند. حالا در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، تصاویری منتشر شده که به ما تا حد کمی نشان می‌دهد که بتمن چگونه قرار است تمام این مشکلات را در بخش دوم رویداد Joker War مدیریت کند؛ ماجراهایی که در قسمت ۹۶ سری کتاب کمیک Batman رخ می‌دهد.

شما در بخش انتهایی مطلب می‌توانید تصاویر پیشنمایش‌ای را که منتشر شده، مشاهده کنید. در این تصاویر ما شاهد این هستیم که بتمن یک لباس مخصوص کاملا جدید پوشیده است و حالا یک موتورسیکلت بسیار جذاب دارد که می‌خواهد با آن مستر فریز را شکست دهد. او بعد از انجام این کار به بت کیو باز می‌گردد و متوجه می‌شود که آلفرد سالم و سلامت آن‌جا حضور دارد؛ هرچند که این حال خوب او، خیلی طولانی نمی‌شود. ما در این تصاویر می‌بینیم که بروس متوجه می‌شود که چیزی سر جایش نیست؛ درست در همین لحظه است که سر آلفرد می‌چرخد و به پایین می‌افتد و گردنش می‌شکند. مدت زیادی طول نمی‌کشد که ما می‌بینیم صورت آلفرد تبدیل به‌صورت جوکر می‌شود.

بروس هم که شاهد تمام این اتفاقات بود، در وحشت و ترس فرو می‌رود. البته مشخص می‌شود که تمام این اتفاقات یک رویا بود (البته بیشتر یک کابوس). بروس همان لحظه از خواب بیدار می‌شود، درحالی‌که زخم‌هایش در حال بهبود پیدا کردن بودند. او متوجه می‌شود که هارلی کویین کاملا آماده و مسلح مقابلش ایستاده است. اینطور به‌نظر می‌رسد که هارلی در حال مراقبت از بروس است. اما از ظاهر او مشخص است که خودش هم به خاطر نبردی که با پانچ لاین داشته، آسیب‌های مختلفی دیده است. به نظر می‌رسد که این دو شخصیت در آینده‌ای نزدیک قرار است با هم تشکیل تیم بدهند؛ تیمی که اصلا دیگر نمی‌توان برای دیدن آن صبر کرد.

تصاویر منتشر شده از این خط داستانی:

بتمن در حال متوقف کردن بت موبیل و جوکر


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده