نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

لژیون زووم با اولین حمله زندگی بری آلن را نابود کردند

بزرگ‌ترین دشمنان فلش گروه Legion of Zoom را با هدف نابودی این اسپیدستر تشکیل دادند. حالا آن‌ها در اولین حمله خود تمام جنبه‌های مختلف زندگی بری آلن را مورد هدف قرار دادند.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۷۵۷ سری کتاب کمیک The Flash را برای شما فاش کند.

.

.

.

همان‌طور که می‌دانید، مجموعه تحسین شده‌ی The Flash از جاشوا ویلیامسون در حال نزدیک شدن به پایان خود است. اما در همین حین، بزرگ‌ترین دشمنان اسکارلت اسپیدستر توسط ریورس فلش درکنار هم جمع شدند تا تیم مخصوص به خودشان یعنی «لژیون زووم» را تشکیل دهند. البته هدف آن‌ها اصلا این نیست که خیلی ساده با بری آلن برخورد کنند و قدرت‌هایش را از او بگیرند. این گروه شیطانی دیدگاه متفاوتی برای شکست دادن دشمن مشترک خود دارند. آن‌ها تک‌تک جنبه‌های زندگی بری را مورد هدف قرار دادند تا به‌صورت هماهنگ و همزمان، به آن حمله کنند. از آنجایی که آن‌ها چنین هدفی دارند، می‌تواند اینگونه نتیجه گرفت که هویت اصلی او، برای ترسناک‌ترین دشمنانش فاش شده است.

زمانی‌که بری در حال آماده شدن برای آخرین نمایش خود علیه ایبارد ثاون است و یک صحنه جنایت وحشتناک را بررسی می‌کند، از اداره پلیس شهر سنترال با او تماس گرفته می‌شود. البته این تماس توسط ترتل که به مقر اداره پلیس حمله کرده، قطعا می‌شود. ترتل که به خاطر رویدادهای خط داستانی The Flash: Year One ارتقاء پیدا کرده، حالا تبدیل به یک شخصیت خطرناک‌تر شده است. او توسط تریکستر از زندان آیرون هایتس فرار کرد تا به لژیون بپیوندد. از طرف دیگر، خود تریکستر هم به مجتمع آپارتمانی بری حمله کرد؛ آن هم با مجموعه سلاح‌های مسخره‌ای که دارد. گوریلا گراد که بیکار ننشسته بود، به موزه فلش حمله کرد تا تمام میراث زیبای این قهرمان را نابود کند.

در همین حین، کاپیتان کلد و گلدن گلایدر هم که یک تیم خواهر و برادری تشکیل داده بودند، به پشتیبان علی بری در استار لبز حمله کردند؛ این پشتیبان علمی به مدت چندین سال به حرفه ابرقهرمانی او کمک کرده بود. حمله ترتل به جنبه شهروندی بری آسیب زد؛ تریکستر رسما به سراف جایی که بری زندگی می‌کند، رفت؛ گراد به سراغ ظاهر عمومی فلش رفت؛ کاپیتان کلد و گلدن گلایدر هم به سراغ متحدان فلش در جامعه ابرقهرمانی رفتند. زمانی‌که بری به درک مقیاس این حمله رسید، بلافاصله به سراغ آیریس وست، کید فلش و ایوری رفت و آن‌ها را به یک منطقه امن برد؛ پیش از اینکه آن‌ها در خانه آیریس مورد حمله قرار بگیرند.

حمله کردن اعضای گروه لژیون زووم به بری آلن/فلش و نابود کردن زندگی او - ریورس فلش - گوریلا گراد - تریکستر - ترتل - کاپیتان کلد - گلدن گلایدر سری کتاب کمیک The Flash

این اتفاقات، این سؤال بزرگ را در ذهن به وجود آورد که آیا این شرورها از هویت واقعی فلش/بری آلن خبر دارند یا خیر. به‌طور خاص، تریکستر اصلا از زندگی دوگانه و ابرقهرمانه این شخصیت خبر نداشت و حالا اینکه او به آپارتمان بری حمله کرده، مدرک بزرگی برای این است که بزرگ‌ترین راز اسکارلت اسپیدستر، برای یکی دیگر از دشمنان قسم خورده‌اش هم فاش شده است. بعد از آن، بزرگ‌ترین سوالی که به وجود آمد این بود که دیگر اعضای لژیون که در حمله ابتدایی حضور نداشتند، کجا بودند. آخرین باری که ریورس فلش دیده شد، زمانی بود که او به آینده خیلی دور می‌رفت.

او قصد داشت که فرزندان خودسر بری یعنی «تورنیدو تویینز» را به تیم خود بیاورد. حالا باتوجه‌به ماهیت سفر در زمان، ایبارد و تورنیدو تویینز هر جایی ممکن است باشند. مشخص نیست که آیا آن‌ها پیش از مداخله به موقع بری، آیریس و دیگران را هم مورد هدف قرار داده بودند یا خیر. ایبارد ثاون شهرت بسیار زیادی به‌عنوان استاد بازی دادن و دستکاری دارد و همیشه دوست دارد چاقو را مدام در قلب بدترین دشمن خود بچرخاند. به همین دلیل هم به احتمال زیاد منتظر بهترین فرصت است که خودش را نشان دهد. احتمالا هم خود او به دیگر شروران درباره هویت اصلی فلش گفته بود. درست در عرض چند ثانیه، تمام جنبه‌های زندگی بری آلن مورد تهاجم قرار گرفت.

حالا دیگر همکاران زندگی حرفه‌ای و شخصی او، همگی به واسطه بزرگ‌ترین دشمنان بری در معرض خطر قرار دارند. پیش از این، کار بری به جایی رسیده بود که برای کشتن ایبارد ثاون تصمیم نهایی خود را گرفته بود و قصد داشت یک بار برای همیشه او را از بین ببرد. با این اوصاف ظاهرا قرار است همه چند چند برابر بدتر شود. حالا اسکارلت اسپیدستر در وضعیتی قرار گرفته که مجبور است در آنِ واحد هم کسانی را که دوست دارد نجات دهد و هم از نابودی دنیای دور و اطرافش جلوگیری کند.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده