نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

دیمین وین هویت بتمن را در دست گرفت

از آنجایی که دنیای DCEASED: Hope at World’s End نیاز به یک بتمن داشت، نسخه جوان‌تر را به‌دست آورد و دیمین وین پا جای پدرش گذاشت و تبدیل به بتمن جدید شد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، دیمین وین قرار است یک ظاهر کاملا متفاوت و بسیار جذاب در قسمت ۴ سری کتاب کمیک DCEASED: Hope at World’s End به‌دست بیاورد؛ ظاهر جدیدی که حسابی با استقبال طرفداران بتمن روبه‌رو شده است. این کتاب به سراغ آن برهه زمانی‌ای رفته که در قسمت ۵ سری کتاب کمیک DCEASED رد شده بود. یکی از تغییرات بسیار بزرگی که در آن دنیا صورت گرفت، این بود که پسر بت، لباس پدرش را در اختیار گرفت و با دعای خیر خانواده بتمن روبه‌رو شد. خیلی سخت است که با دیدن دیمین در لباس بتمن که انگار یک نوع کازپلی انجام می‌دهد، احساس خوشحالی نکرد.

دنیا نیاز به شوالیه تاریکی دارد و حالا آن‌ها یک نسخه جوان‌تر را به‌دست آورده‌اند. اخیرا شرکت دی سی کامیکس تصویری را در حساب کاربری رسمی خود در توییتر منتشر کرد که ما در آن شاهد رابین سابق هستیم که به‌صورت کامل لباس مخصوصش را پوشیده است؛ آن هم درحالی‌که دوست صمیمی‌اش با غرور به او خیره شده است. برای شخصیتی مانند دیمین که فوق‌العاده بحث‌برانگیز بود، خیلی عجیب است که این چنین مورد استقبال طرفداران قرار بگیرد؛ اینکه طرفداران با دیدن چنین تغییر بزرگی بسیار خوشحال شوند. البته در طی سال‌های اخیر شرایط به‌گونه‌ای پیش رفته بود که دیگر اکثرا توقع چنین اتفاقی را داشتند.

پوشیدن لباس بتمن توسط دیمین وین - رابین و بتمن - تبدیل شدن رابین به بتمن در کتاب کمیک DCEASED: Hope at World’s End

اوایل سال جاری میلادی بود که شرکت دی سی یک پیشنمایش از این مجموعه را منتشر کرده بود. تام تیلور که نویسنده این مجموعه دیجیتالی محسوب می‌شود، کمی درباره این صحبت کرد که چرا آن‌ها این مسیر را برای داستان انتخاب کردند: «در مجموعه DCeased یک شرایطی پیش آمد که ما مجبور شدیم یک تصمیم بزرگ بگیریم؛ تصمیمی که برای آن باید چندین هفته از باخت‌ها و پیروزی‌ها و قهرمانی‌ها را رد می‌کردیم تا اولین مینی سری خود را داشته باشیم. وگرنه اصلا این اتفاق رخ نمی‌داد. اما ما می‌دانستیم که حالا یک داستان بزرگتر برای تعریف کردن داریم. به همین ترتیب هم ما بذر داستان‌هایی را که می‌توانستیم گسترش دهیم، کاشتیم و عمدا شخصیت‌های بزرگی را از روی میز کنار زدیم تا بتوانیم در آینده دوباره به سراغ آن‌ها برویم. حالا آن آینده مورد نظر رسیده است.»

در خط داستانی مجموعه Hope at World's End، ما بالاخره فرصت این را پیدا کردیم تا داستان اینکه سوپرمن، واندر وومن، فلش، بلک آدام، وینک، Aerie، مارشن من هانتر، بلک مانتا، استف براون، رابین، سوپر بوی و خیلی‌های دیگر انجام دادند که تا جایی که می‌توانند بشریت را نجات دهند، تعریف کنیم. از طرف دیگر هم طرفداران ابر پسرها دوست ندارند ماجراجویی‌های آخرالزمانی دیمین و جان را از دست بدهند؛ کسانی که در مقابل بدترین بحرانی که زمین تاکنون دیده است، ایستادگی کردند و اولین قدم‌های خود را در مسیر تبدیل شدن به نسخه‌ی بعدی «بهترین‌های دنیا» برداشتند.

خلاصه داستانی که از این مجموعه منتشر شده به شرح زیر است:

در خط داستانی مجموعه DCeased: Hope at World’s End، معادله ضدزندگی چیزی بیش از یک میلیارد انسان روی کره زمین را آلوده کرده است. قهرمانان و شرورانی در این مدت از بین رفته‌اند. بلافاصله بعد از ماجرای نابودی شهر مترو پلیس، سوپرمن و واندر وومن با تمام وجود تلاش می‌کردند تا بخشی از این آلودگی را متوقف کنند، باقی مانده‌ها را حفظ و از آن‌ها مراقبت کنند و درنهایت هم نقشه‌ای برای آن چیزی که در آینده رخ می‌دهد، بکشند. قهرمانان در تاریک‌ترین زمان‌های سیاره زمین، امید را به ارمغان می‌آورند! جنگ برای سیاره زمین، تازه آغاز شده است!


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده