نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

مارول مرگ یکی از شخصیت‌ های مهم خود را افشا کرد

شرکت مارول کامیکس اخیرا با انتشار تصویر و خلاصه داستانی اعلام کرد که یکی از شخصیت‌های مهم قرار است در خط داستانی رویداد مهم Empyre جان خود را از دست بدهد.

اینطور که خط داستانی Empyre از شرکت مارول در حال پیش رفتن است، به نظر می‌رسد که کل این رویداد قرار است تاثیر بسیار زیاد و بزرگی را بر دنیای مارول داشته باشد. البته درکنار این، ظاهرا یک سری از شخصیت‌های خاص هم قرار است خیلی بیشتر از دیگران تحت تاثیر این ماجراها قرار بگیرند؛ حداقل از خلاصه داستانی که از یکی از قسمت‌های این رویداد منتشر شده، اینطور برمی‌آید. این خلاصه داستانی مربوط‌به سری کتاب کمیک کاپیتان مارول می‌شود. ما در این خط داستانی شاهد این هستیم که کارول و دوستان او تبدیل به یک تیم جدیدی از Accusers می‌شود که زیر نظر پادشاه جدید فعالیت می‌کنند؛ این پادشاه هم کسی نیست جز هالکینگ.

توضیحاتی که از قسمت ۲۱ سری کتاب کمیک Captain Marvel منتشر شده است، نشان می‌دهد که ما در حقیقت باید انتظار یک پایان خیلی بزرگ برای این خط داستانی را انتظار داشته باشیم. این خلاصه داستان به‌طور کلی نه‌تنها پایان یک جنگ را نشان می‌دهد، بلکه اعلام می‌کند که یک دنیای خیلی خطرناک هم در حال متولد شدن است. علاوه‌بر این‌ها، بزرگ‌ترین چیزی که این توضیحات نشان می‌دهند، این است که کارول در این قسمت باید یک انتخاب مهم را انجام دهد؛ انتخابی که زندگی خودش و همچنین افرادی را که به او نزدیک هستند، تعریف می‌کند. این به آن معنی است که یک نفر نمی‌تواند از این ماجرا جان سالم به در ببرد؛ تصویری هم که از این قسمت منتشر شده، آتش آن را بیشتر می‌کند.

حالا به نظر می‌رسد که این تصمیم قرار است تاثیر طولانی مدتی را روی دیگر اعضای تیم بگذارد؛ تیمی که شامل ماشین جنگی، اسپایدر وومن و Hazmat می‌شود. هر سه عضو این گروه اهمیت بسیار زیادی برای کارول دارند و ممکن است همین تصمیم مهمی که او می‌گیرد، تاثیر منفی زیادی حداقل روی یکی از آن‌ها بگذارد. با درنظرگرفتن این موارد، تصویری هم از جلد این قسمت منتشر شده که در آن ما شاهد یک تابوت هستیم که نام دنورز روی آن قرار دارد و چکش جدید او هم روی آن قرار گرفته است. تمامی این موارد وقتی کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، دیگر جای تفسیر متفاوتی را باقی نمی‌گذارد. البته ممکن است این اطلاعات معنی دیگری هم داشته باشد. ما امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک اطلاعات واضح بیشتری به‌دست بیاوریم. تصویری که از این قسمت منتشر شده است:

کشته شدن کاپیتان مارول در رویداد امپایر شرکت مارول کامیکس - تابوت کارول دنورز - چکش مخصوص کاپیتان مارول - چکش مخصوص کارول دنورز


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده