نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۹

Suicide Squad: رازی که هارلی کویین و ددشات را در تیم نگه داشته بود، فاش شد

در جدیدترین قسمت سری کتاب کمیک Suicide Squad مشخص شده که یک راز بزرگ، ددشات و هارلی کویین را در برنامه تسک فورس ایکس نگه داشته است؛ حالا آن‌ها به آن پی بردند.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۶ سری کتاب کمیک Suicide Squad را برای شما فاش کند.

.

.

.

اگر به یاد داشته باشید، شرکت دی سی در سال ۲۰۱۱ تصمیم گرفت که کل پیوستگی خود را در قالب نام New 52 دوباره منتشر کند. به همین خاطر هم داستان گذشته و لباس‌های یک سری از شخصیت‌ها، دستخوش تغییرات شد و نقش‌های جدیدی برای آن‌ها ایجاد شد. همین اتفاق هم دقیقا برای هارلی کویین و ددشات رخ داد. در طی ۹ سال گذشته، آن‌ها در تیم تسک فورس ایکس، برای آماندا والر کار می‌کردند. در طی این مدت، اعضای مختلفی به تیم جوخه انتحاری آمدند و رفتند اما فلوید و هارلی همچنان جزو اعضای ثابت این گروه محسوب می‌شدند. حالا در این مجموعه جدید، اتفاقات جالبی رخ داده است.

هارلی و ددشات تصمیم گرفتند که از آن برنامه‌ای که در آن قرار دارند و مردی که پشت این برنامه‌ها است (یعنی تد کورد)، فرار کنند. اما در همین حین یک افشاگری شوکه‌کننده رخ می‌دهد: یک راز تاریک باعث شده که این دو نفر در این گروه بمانند. در ابتدا ایده اصلی‌ای که برای تشکیل این تیم وجود داشت، این بود که جنایتکاران خطرناک را دور هم جمع کند تا آن‌ها را تبدیل به ماموران مفیدی کند. به همین خاطر هم بمبی در سر آن‌ها قرار داده می‌شد تا اگر آن‌ها قصد فرار داشتند، نابود شوند. از طرف دیگر هم قرار بود که اگر آن‌ها در مأموریت‌های خود موفق شدند، به اندازه زمان خدمتشان، از حکمشان کاسته شود.

البته دیگر همه می‌دانند که این اتفاق هرگز رخ نمی‌دهد؛ باتوجه‌به تمام مأموریت‌هایی که اعضای گروه انجام دادند و هیچ کدامشان آزاد نشدند. در این قسمت از مجموعه، اعضای گروه به شهر گاتهام رفتند تا دکتری را پیدا کنند که این بمب را از سرشان در بیاورد. اما در همین حین متوجه شدند که تد کورد برای سر آن‌ها جایزه گذاشته است. از همین رو هم مجبور شدند تا دوباره پا به فرار بگذارند. در همین حین که آن‌ها در تلاش بودند تا از شهر خارج شوند، ددلی سیکس هم تلاش کرد تا فایل‌های مربوط‌به تسک فورس ایکس را هک کند و متوجه شود که دسترسی کامل کورد تا چه حد است و چه کارهایی می‌تواند انجام دهد.

افشا شدن راز هارلی کویین و ددشات در سری کتاب کمیک جوخه انتحاری - تد کورد - بلو بیتل

زمانی‌که او این فایل‌ها را بررسی کرد، یک حقیقت را درباره هارلی و فلوید متوجه شد: آن‌ها آنقدر در مأموریت‌ها حضور داشتند که برای به‌دست آوردن عفو رسمی کافی بود. با این تفاسیر، زمان آن‌ها در جوخه انتحاری به پایان رسیده بود و آن‌ها باید دیگر رسما آزاد می‌شدند. بااین‌حال، کورد این اطلاعات را از آن‌ها پنهان کرد تا آن‌ها را همچنان به‌عنوان اعضا در گروه نگه دارد. این یک کار بسیار وحشتناک است. اینکه زندانیان را همچنان به‌صورت زندانی نگه داری و آن‌ها را به مأموریت‌های فوق‌العاده وحشتناک بفرستی، باتوجه‌به اینکه زمان آن‌ها هم رسما به پایان رسیده بود؛ خصوصا برای فردی که به نظر می‌رسد که یک ابرقهرمان است.

البته باتوجه‌به اینکه شخصیت‌ها بمب‌ها را از سر خود درآوردند و به چنین حقیقتی هم رسیدند، احتمالا دیگر هیچوقت به این وضعیت بازنگردند. در حقیقت فلوید بعد از رسیدن به این حقیقت، رسما خودش را کنار کشید تا دوباره با دخترش زندگی کند. متاسفانه این متخصص تیراندازی، هنوز به‌صورت کامل از این وضعیت خارج نشده است. حتی احتمال آن هم وجود دارد که زمان فلوید لاوتون به پایان برسد.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده