نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

پیشنمایش رویداد جنگ جوکر در قسمت جدید مجموعه Detective Comics

به نظر می‌رسد که کم کم شرکت دی سی کامیکس دارد همه چیز را برای رویداد جنگ جوکر مهیا می‌کند. اخیرا هم در قسمت جدید مجموعه Detective Comics به‌صورت پیش درآمد به آن پرداخته است.

در حال حاضر شهر گاتهام در یک وضعیت بسیار بی‌نظم و پر از اغتشاش وجود دارد. از طرف دیگر هم شرکت دی سی کامیکس در تلاش است تا همه چیز را برای رویداد «جنگ جوکر» خود آماده کند. به نظر می‌رسد پیش از اینکه این رویداد به طرز مناسب و صحیحی کار خود را آغاز کند، یک سری از شخصیت‌های دیگر هم قرار است مورد آزمایش قرار بگیرند؛ از جمله شخصیت هاروی دنت یا همان دو چهره. در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت دی سی یک پیشنمایش از قسمت ۱۰۲۴ سری کتاب کمیک Detective Comics منتشر کرده است؛ در این پیشنمایش ما شاهد این هستیم که چطور دو چهره، توسط شاهزاده دلقک جرم و جنایت، به وحشت افتاده است.

از طرف دیگر هم اگر جزئیاتی که از این قسمت منتشر شده بخواهد چیزی را به ما نشان بدهد، به نظر می‌رسد که همه چیز خیلی مرگبار به پایان خواهد رسید. این تصاویر پیشنمایشی نشان می‌دهد که بتمن و دو چهره در یک نبرد بسیار وحشیانه با لینکلن مارچ درگیر شده‌اند؛ این در حالی است که جوکر در حال تماشا کردن آن‌ها است و همزمان پاپ کورن هم می‌خورد. خلاصه‌ای که از قسمت ۱۰۲۴ سری کتاب کمیک Detective Comics منتشر شده، به شرح زیر است:

در این قسمت که مقدمه و پیش درآمدی برای خط داستانی Batman: The Joker War محسوب می‌شود، ماجرای دو چهره به پایان خود می‌رسد. بالاخره در پایان این خط داستانی هاروی دنت می‌تواند بعد از دهه‌ها تفرقه و جدایی، به آرامش دست پیدا کند. اما این آرامش در مرگ این شخصیت به‌دست می‌آید یا اینکه یک فرصت جدیدی برای زندگی به او داده می‌شود؟ تمام این مدت، این جوکر بود که دو چهره را آزار می‌داد و درست همانند یک عروسک خیمه شب‌بازی، او را هدایت می‌کرد. حالا هم زمان ورود شاهزاده دلقک جرم و جنایت رسیده است و او خوب می‌داند چطور این کار را انجام دهد! آخرین نبرد بین بتمن، دو چهره و لینکلن مارچ را از دست ندهید. این رویداد پایان شوکه‌کننده‌ای دارد که قطعا مغز شما را منفجر خواهد کرد.

جوکر و بتمن در حال مبارزه

بتمن در حال مبارزه با یک تالن - اتحاد بتمن با دو چهره - خنده جوکر

خنده عمیق جوکر - مبارزه بتمن با افراد مسلح


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده